מחלה בה מספר תאי הדם האדומים בדם גדול מן התקין (ראה גם פוליציתמיה). בדרך-כלל יש עליה גם במספר תאי הדם הלבנים והטסיות. התסמינים כוללים כאב ראש, פקקת, כיחלון, גודש יתר וגרד. אחד הטיפולים הוא על-ידי הקזת דם; טיפול אחר הוא כמותרפיה.
רופאים בתחום
ד"ר מנואל שוורצמןריאות
5
( 5 חוות דעת )
"חוויה טיפולית באווירה נעימה ללא לחץ של זמן,
הרופא הקדיש זמן לעיין ולקרוא את כל המסמכים ,
שאל וחקר לעומק,
ביצע את הבדיקות הנדרשות תוך מתן הסבר מפורט לתוצאות
ואז נתן את המלצתו להמשך.
בהחלט מומלץ מאד."