סם פסיכדלי שגורם הזיות. תופעות הלוואי שלו כוללות סחרחורת, עקצוץ, חרדה, הזעה, הרחבת אישונים, חוסר קואורדינציה ורעד. מופיעים שינויים בראיה, בשמיעה ובחושים אחרים. כמו-כן שכיחות תופעות של פסיכוזה, דיכאון ובלבול. LSD הוא סם מסוכן ואסור בשימוש.
רופאים בתחום
ד"ר דוד חובלגסטרואנטרולוגיה
4.7
( 122 חוות דעת )
"הייתי צריך לחדש מרשמים והפניות הרופא מילא אחר בקשתי"