התהליך בו צמחים ירוקים וחלק מן החיידקים מייצרים פחמימות מפחמן דו-חמצני ומים, תוך שימוש באנרגיה מן השמש שנספגת על-ידי הצבען הירוק כלורופיל. בתהליך משתחרר חמצן.
רופאים בתחום
ד"ר עדי נצררפואת ספורט
רופא ספורט ראשוני | מומחה ברפואת משפחה | רופא קבוצה מכבי ת"א כדורגל