עמוד הבית > פורומים > גניקולוגיה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום גניקולוגיה


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
התקן ג'נס - תופעות לוואי SHANI 21/03/2017 17:01
  • היי דוקטור, אחרי ניסיונות של כמה שנים למצוא גלולה או פתרון שיקל עלי את כאבי המחזור ויחליש לי את הדימומים. הרופאה המליצה לי עלי התקן בשם ג’נס , התקנתי אותו בתאריך 8.2 וישר קיבלתי מחזור. היה לי מחזור למשך שבועיים ועוד שבוע כתמים, כלומר סה”כ שבוע הפסקה בלי דם. וקיבלתי מחזור שוב ב 10.3 ומאז אני לא מפסיקה לדמם כלל . כשניסתי לחייג לרופאה המזכירה שלה אמרה לי “הגוף צריך להתרגל “. השאלה כמה זמן זה אמור להיות כך? יש כדורים שיכולים להפסיק את הדם? לפחות באופן זמני?

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!