מה חדש בעולם הכושר? הכירו את הטרנדים הכי חמים

חבל אינסופי, ערסל וגליל שמחובר לכבלים: הכירו את הטרנדים הלוהטים בעולם הכושר הגופני, שייקחו את חווית האימון שלכם עוד צעד קדימה
כתבה פרסומית כתבת חסות


תאריך עדכון: 23/01/2019

אלה מאתנו שמקפידים על שגרת אימונים אינטנסיבית מבצעים מספר אימונים בשבוע, עשרות בחודש ומאות בשנה, אך לעתים, אביזר אחד קטן יכול לעשות שינוי ולשבור את השגרה. 


אז מהם הטרנדים החדשים בעולם הכושר הגופני, אשר נחתו בארץ ממש לאחרונה ומאפשרים לנו ליהנות מחוויית אימון אפקטיבית וטובה יותר? ריכזנו עבורכם מספר אביזרים חדשים ולוהטים בשוק, באמצעותם ניתן לקיים אימון שלם ומהנה – במרחק תליה:


1. Revvll pro – חבל אימון פונקציונאלי

Revvll pro הוא חבל אינסופי המאפשר מגוון עצום של תרגילים ועבודה על כל קבוצות השרירים בגוף, בעצימויות שונות. המכשיר פותח בגרמניה בשיטה המאפשרת שימוש בחבל אין סופי, ללא תפרים, קשרים או ברגים. ה-Revvll pro נייד ומגיע עם מתלה עיגון, הניתן לתלייה בקלות בכל מקום יציב וקבוע ובכל גובה משתנה. הליבה של החבל כוללת בלם המורכב מדסקית אלומיניום, אשר מסתובבת ויוצרת שש רמות התנגדות שונות, דבר המאפשר למתאמנים ברמות כוח ויכולות שונות להשתמש בו.


קראו עוד: בבית או בעבודה: 6 תרגילים לחיזוק השרירים בעזרת גומייה


במהלך האימון, העבודה על קבוצות השרירים היא לפרקי זמן קצרים, תחת מתח ועומס גבוהים ומשתנים בהתאם ליכולת. ה-Revvll pro מחליף מספר מכשירים בחדר הכושר, ולכן מאפשר אימונים בדרגות ובווריאציות שונות, מרמת המתאמן המתחיל ועד אימוני אקסטרים, תוך פיתוח אלמנט הסיבולת, כוח וקואורדינציה באימון אחד.




2. אימון עם ערסל 

תרגילי העיצוב, הכוח וה core-מוכרים לנו היטב, עם או בלי אביזרים. הם מחזקים את הגוף בעזרת שרירי הליבה ובונים מסת שריר. היתרון הנפלא של הערסל הינו הוספת אלמנט משקל הגוף של האדם עצמו המספק התנגדות נוספת. במקום פשוט לעשות את התרגילים הרגילים, השרירים מתחזקים מהר יותר משום שהם מושכים את משקל הגוף עם כל תנועה. הערסל משמש גם כמנגנון תמיכה בתנוחות מאתגרות. אין צורך בניסיון קודם על מנת להשתמש באביזר.


בדומה לשיעורי הרצועות הפופולריים כל כך, עיצוב גוף עם ערסל רותם את העוצמה של כוח המשיכה על מנת ליצור אימון מאתגר יותר. כמעט כל תרגיל הוא אימון גוף מלא משום שכאשר אנחנו תלויים באוויר אנו חייבים לשמור על שיווי המשקל שלנו על ידי הפעלת כל שריר בגוף. כמו כן, הערסל מספק כרית תומכת בעת ביצוע תנועות מאתגרות.


מדובר בשילוב נפלא של אתגר ותמיכה במהלך אימון קשה. והבונוס? מיד עם סיום האימון מתערסלים למנוחה, רגיעה והרפייה.





קראו עוד: בים או בבריכה: פעילות גופנית שאפשר לעשות מתחת למים



3. MOTOR  - גליל פילאטיס בשילוב כבלי התנגדות  

זהו אביזר המשלב את יתרונותיו של גליל הפילאטיס יחד עם מערכת כבלים בעלת שלוש רמות התנגדות – תוספת מאתגרת המקנה כלי תרגול הוליסטי, מדהים ומיוחד במינו לכל הגוף. באמצעות גלילי המוטור תוכלו לשלב אימוני סיבולת לב-ריאה, תרגילי שיווי משקל, אימון פונקציונלי, תרגילי גמישות וזריזות, אימוני גוף-נפש כמו פילאטיס או יוגה, תרגילי כוח וחיזוק ועוד אין סוף אפשרויות. בנוסף, אחד האלמנטים המרכזיים שמייחדים אביזר זה היא היכולת לזהות בזמן אמת תבניות תנועה לא נכונות של המתאמן ולשנותן באותו הרגע, בטרם יהפכו להרגל.


ה- MOTOR מבוסס על שלושה אלמנטים:

1. חוסר יציבות –  אותו אנו משיגים באמצעות הפונקציות שאנחנו מכירים מעולם גלילי הפילאטיס הקלאסיים.

2. שליטה בחוסר היציבות  – לאביזר יש רגליות המהוות בסיס יציב לגליל וכך ניתן לייצב אותו - ועדיין ליהנות מיתרונותיו.

3. התנגדות –  ישנה זרוע מתארכת בעלת כבלי התנגדות וידיות אחיזה בשלושה משקלים, הניתנים לכוונון (1.4 ק"ג, 2.7 ק"ג ו- 4 ק"ג), דבר המאפשר הכנסת אלמנט של תוספת משקל והתנגדות, תוך כדי תנועה.




4. רצועת Buddy System

רצועה המאפשרת אימון חוויתי לשני אנשים, זה מול זה. במקום לקשור את הרצועות לעץ או לעמוד, המתאמן עובד מול מתאמן אחר או מול המאמן. הרצועה אינה אלסטית, ולכן מאפשרת עבודה של חיזוק שרירי ליבה ומתאימה גם לתרגילים מהירים בדופק גבוה.






הכותבת היא מאמנת כושר ומנהלת קידום בריאות בחברת Movement 



פורומים אורטופדיה כף רגל וקרסול

הודעה
מחבר
תאריך/שעה
הליכה עקומה אושרת 25/02/2020 17:18
  • לבתי בת ה-16.5 ישנה הליכה שבה היא דורכת על החלק הפנימי של העקבים ולא במרכז העקב, ניתן לראות זאת בסוליות הנעלים כאשר החלק הפנימי של עקב הנעל שחוק יותר. מסתמן שגם בני בן ה-13.5 דורך על החלק הפנמי של העקב אך רק ברגל אחת. אני יודעת שקיימים מדרסים ונעלים מתקנות להליכה לא נכונה. אשמח לדעת אם אורטופד בקופת חולים יוכל לתת הבחנה ומענה לכך או שרצוי לפנות לאורטופד ילדים/אורטופד ממוחה לכף הרגל/אורטופד מומחה לגב?

  • + הוסף תגובה
שבר קטן בעצם / מפרק כף הרגל עדי 18/02/2020 17:18
  • שלום רב יש לי שבר קטן בעצם הקונאיפורס הלטרלית במשטח המפרקי שלה במפרק 3/mtpj . שאלה איך אפשר לטפל בשבר?גבס קיבוע או בתודה מראש עדי

  • + הוסף תגובה
עזרה בפיענוח בדיקת mri Galit 14/02/2020 17:53
  • שלום קיבלתי תשובה מבדיקת mri שעשיתי לקרסול אשמח לעזרתך לפיענוח הבדיקה אני לפני החלטה האם לגשת לניתוח ויקח זמן עד שאראה את האורטופד . התוויה קלינית: ידוע על נזק לגיד ה-TP , להערכה חוזרת טרום ניתוחית. ממצאים: קואליציה סחוסית ידועה קלקנאו-נביקולרית. עדיין בצקת לשדית פוקאלית במרכיב הסופרו מדיאלי של כיפת הטלוס. ללא פגם אוסטאוכונדראלי מובהק. יתכן נזק OCD דרגה 1. עדיין נוזל במעטפת הגידים הפלקסורים כביטוי לטנוסינוביטיס. עדיין אות חריג פסי בחיבור גיד ה-TP אל הנביקולה (סדרה 6 חתך 16). עצם נביקולרית אקססורית מטיפוס 2. הגידים הפרונאלים תקינים. יתר הגידים הפלקסורים שמורים. הרטינקולום הפלקסורי תקין. הדלטואיד שמור. סינדסמוזיס תקין. הרצועות הלטרליות תקינות. בצקת לשדית טלרית סביב הפצט הסוב-טלרי האחורי כביטוי לסטרס מכני. בצקת קלה בסינוס טרזי. גיד האכילס מודגם תקין. ללא בורסיטיס רטרו קלקנאית. שומן קגר שמור. אוס-טריגונום. נוזל בכמות מוגברת ברצס האחורי של המפרק הטיביו טלרי. עיבוי ידוע של המרכיב המדיאלי בפסציה הפלנטרית . תודה לכם .

  • + הוסף תגובה

הצטרפו לאינדקס הרופאים!