דלג לתוכן

לפעמים צינון הוא טוב

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/11/2013
1 דקות קריאה

כולם יודעים שעל מנת להימנע מפציעות, מומלץ להתחיל כל פעילות ב-5-10 דקות של חימום ומתיחות. אבל רבים לא מודעים שיש להקדיש זמן דומה לתרגילי צינון בסוף האימון. היו קשובים לתחושותיכם, כדי להחליט אם תרגיל מתיחה מסוים מתאים לכם או לא. מתיחה בריאה מורגשת בצורה חיובית בשרירים, אך אם אתם מרגישים אי-נוחות או כאב במפרקים, המתיחה לא מתאימה לכם 

האם המאמר עניין אותך?

רופאים בתחום
ד"ר עודד רבאו
ד"ר עודד רבאו אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית ומנתח עמוד שדרה. מומחה לאבחון וטיפול בבעיות עמוד שדרה.
ד"ר דן פרט
ד"ר דן פרט אורתופדיה
5
( 27 חוות דעת )
"דוקטור דן פרט הוא רופא מדהים, מקצועי, אכפתי, המסור למטופלים שלו בצורה בלתי רגילה. קשוב בצורה יוצאת מן הכלל, מהווה דוגמה ומופת לרופא ממליץ עליו בחום."
ד"ר ולדימיר גולדמן
ד"ר ולדימיר גולדמן אורתופדיה
מנהל שירות תיקון דפורמציות והארכות גפיים במחלקה האורתופדית בהדסה עין כרם.
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

שאלות מתוך פורום שפעת והצטננות

X
שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה

צור קשר

פרטים אישיים
פרטי הפנייה
תודה על פנייתך, אנו נשוב אליך בהקדם!

חזור לעמוד הבית
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו