"הגענו לד״ר לירון מלכה לאחר גירודים חוזרים באוזניים שעד כה טופלו ע״י הרופאים באמצעות טיפול נקודתי- שאיבת שעווה ותרסיס להקלת כאבים.
ד״ר מלכה הצליחה לראות תמונה רחבה יותר, בדקה גם את האף והסיקה שמדובר באלרגיה.
ההסבר שלה היה מפורט, הטון נעים, הבדיקה הייתה מקיפה מאוד והילד בן ה-8 הרגיש בנוח.
תודה רבה 🙏🏻"
"ד״ר רוטמן
היה איתי בתהליך לא פשוט
וליווה אותי מקצועית מעולה
ונפשית
שיקף לי את כל מה שאני אמור לדעת בצורה אמיתית
ודאג ושאל לאורך כל התהליך
בכל ניתוח שניכנסתי ידעתי מה קורה איך קורה ומה התוצאה
והרגשתי בטוח במלאות האחוזים"