מחלה שנגרמת בגלל מחסור בוויטמין C (חומצה אסקורבית). הסימן הראשון הוא דימום מן החניכיים. ללא טיפול מופיע דימום אל תוך העור, המפרקים והשרירים. טיפול על-ידי ויטמין C מרפא את המחלה תוך זמן קצר.
רופאים בתחום
ד"ר נטע בומס יונאייילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
רופאה בכירה במערך נשים ויולדות וביחידת האולטרסאונד הגניקולוגי בבית החולים כרמל בחיפה ושירותי בריאות כללית