10 חטיפים שיעזרו לכם לחזור לשגרה - ולמשקל היעד

אחרי החגים כבר כאן ובגדול: כולנו חוזרים לשגרה מלווים בכמה קילוגרמים עודפים מאינספור ארוחות החג. אך איך אפשר לחזור למשקל היעד וגם ליהנות מתפריט מגוון? אספנו עבורכם 10 חטיפים – עד מאה קלוריות

כתבה פרסומית
מאת: מערכת אינפומד



1. 1/3 כוס אדממה – 92 קלוריות

פולי הסויה הטריים, הם מבין החטיפים הבריאים ביותר שתוכלו לבחור. כחצי כוס מכילה יותר משמונה גרם של חלבון וארבעה גרם של סיבים תזונתיים, המסייעים בשימור תחושת השובע לאורך זמן. כבונוס, אתם תרוויחו כמעט 10% מכמות הברזל היומית לה אתם זקוקים. 



שומן רווי: 0.5 גרם

נתרן: 4.5 מ"ג

כולסטרול: 0 מ"ג 





2. כוס קוביות מנגו קפוא – 90 קלוריות

אם מתחשק לכם חטיף מתוק, מרענן וקל להכנה – נסו לפרוס מנגו לקוביות ולהקפיא אותן. הפרי הטרופי הוא מקור נפלא לבטא קרוטן (סוג קורטן חיוני ההופך בגוף לוויטמין A) וגם מלא בסיבים תזונתיים שיספקו את הדחף למתוק. 3/4 כוס של מנגו קפוא מכילה 90 קלוריות בלבד, ומספקת כ-60% מכמות הצריכה המומלצת של ויטמין C. 



שומן רווי: 0 גרם

נתרן: 0 מ"ג

כולסטרול: 0 מ"ג





3. גזרים גמדיים ומטבל חומוס – 90 קלוריות

אם אתם משתוקקים למשהו קראנצ'י החטיף הבא עשוי להיות הפתרון המושלם עבורכם: טבלו שמונה גזרים גמדיים בשתי כפות של חומוס. הירק הכתום הוא מקור אידאלי לוויטמין A והחומוס מלא בחלבון. תוכלו לרכוש אריזות מוכנות מראש של הגזרים הגמדיים.



שומן רווי : 0.4 גרם

נתרן: 210 מ"ג

כולסטרול: 0 מ"ג 





4. תפוח ירוק וחמאת בוטנים – 90 קלוריות 

ערבבו מתוק ומלוח כדי לתבל קצת את השגרה שאחרי החגים. בנוסף שילוב שני הטעמים מסייע במיתון תחושת הרעב. אכלו כ-3/4  כוס של תפוח ירוק חתוך, וכדי להישאר בטווח ה-90 קלוריות, השתמשו בלא יותר משתי כפיות של חמאת בוטנים.



קראו עוד: המצעד: 8 הפירות שמכילים הכי הרבה - והכי מעט סוכר 



שומן רווי: 0.8 גרם

נתרן: 2 מ"ג

כולסטרול: 0 מ"ג




5. תפוח אפוי – 95 קלוריות

נמאס לכם מהקינוחים המושחתים בארוחות החג? הכירו את הקינוח הבריא והקליל ביותר בסביבה. הכניסו כמה תפוחים לתנור, הם יהפכו למנה אחרונה מפנקת וגם יכילו את אותה כמות של הסיבים התזונתיים והוויטמינים המצויה בתפוח טרי.  והדובדבן שבקצפת – תוכלו לתת לקינוח טוויסט מרענן ללא קלוריות עודפות בעזרת קינמון טרי. 



שומן רווי: 0 גרם

נתרן: 2 מ"ג

כולסטרול: 0 מ"ג





6. שקדים קלויים – 98  קלוריות 

אם הלו"ז של אחרי החגים עמוס בפגישות ונסיעות – החטיף הבא אידיאלי עבורכם. אכלו כ-14 שקדים מבלי להגיע לגבול ה-100 קלוריות. בנוסף, הם עשירים בחלבון וסיבים, מסייעים במיתון תחושת הרעב ויוכלו להיות נשנוש כייפי כשתהיו תקועים בפקקים. 



שומן רווי: 0.63 גרם

נתרן: 0 מ"ג

כולסטרול: 0 מ"ג 







7. פופקורן – 100 קלוריות 

אם התעורר בכם חשק עז למלוח, ואתם לא רוצים לחטוא בכמות הקלוריות פופקורן בהחלט יספק את הסחורה. החטיף המלוח מלבסיבים תזונתיים שמסייעים בשמירה על תחושת השובע. 



שומן רווי: 0.5 גרם

נתרן: 220 מ"ג

כולסטרול: 0 מ"ג

פחמימות: 24 גרם

סיבים תזונתיים: 6 גרם 




8. גלידה – 100  קלוריות

זה כנראה החטיף המפתיע ביותר: חצי כוס של גלידה דלת קלוריות המכילה מעט אחוז שומן אך עדיין שומרת על מרקם קרמי, היא הנשנוש המתוק האידאלי ב-100 קלוריות בלבד.



קראו עוד: עם פירות או טבעי: איזה יוגורט הכי בריא?



שומן רווי: 2 גרם

נתרן: 45 מ"ג

כולסטרול: 20 מ"ג

פחמימות: 15 גרם 





9. קרקרים וגבינה צהובה – 98 קלוריות 

בחירה בקרקרים העשויים מדגנים מלאים, היא המפתח שיהפוך את החטיף הקלאסי לדיאטטי. הקרקרים מכילים סיבים תזונתיים שישמרו עליכם שבעים בין הארוחות, והגבינה הצהובה מספקת חלבון ונתרן. כדי להקפיד על טווח מאה הקלוריות, השתמשו בפרוסת גבינה אחת דלת שומן על שלושה קרקרים.



שומן רווי: 1.2 גרם

נתרן: 397 מ"ג

כולסטרול: 7 מ"ג 





10.  בייגלה מחיטה מלאה – 96 קלוריות

לאלה מכם שלא מעדיפים אגוזים כחטיף לשעת אחר הצהרים, ביגלה הוא בחירה מושלמת. כדי לשמור על גבול מאה הקלוריות, הכניסו כשישה מקלות בייגלה מקמח מלא לשקית. החטיף המלוח אינו מכיל כולסטרול, דל בסוכרים ושומנים ומספק יותר מ-3 גרם של סיבים השומרים על בטן מלאה.



שומן רווי: 0.4 גרם

נתרן: 257 מ"ג 

כולסטרול: 0 מ"ג 






פורום דיאטה ללא דיאטה

  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
  • סיפור אישי ירידה של 35 ק"ג
  • דן
  • 23/05/2018 12:29
  • שלום רב , אני לא תזונאי ולא דיאטן ולא מאמן כושר אבל למדתי ויישמתי (בעיקר מהאינטרנט ומקריאת הרבה מחקרים) איך לקיים אורח חיים בריא ולהיות מאוזן . אני מעוניין להרצות ולספר את סיפורי כדי לתרום לקהילה ואולי זה יעזור למשהו .אשמח לדעת אם יש קבוצה גדולה שאני יכול להרצות בה ללא תמורה תודה

  • + הוסף תגובה
  • הדפס
  • סוכר
  • גאולה
  • 10/09/2015 15:06
  • גמילה מסוכר
  • ליאת שפר בן יעקב
  • 10/09/2015 15:16
  • גאולה שלום יש הרבה טרנדים סביב נושא האוכל. ואחד הטרנדים הוא "גמילה מסוכר". סוכרים הם למעשה פחמימות שנותנות אנרגיה לגוף. אני לא ממליצה להמנע מפחמימות או לבחור בדיאטה שאינה כוללת פחמימות. אפשר להחליף את סוגי הפחמימות שאת צורכת ולעשות בחירות בריאות יותר כמו דגנים מלאים ופירות. בנוסף, לפעמים הצורך בסוכר נובע מחוסר בחלבונים. האם את צורכת מספיק חלבונים בתזונה שלך? אם את מרגישה שאת לא שולטת בצריכת הסוכר שלך, יתכן שהדבר קשור גם להיבטים רגשיים הקשורים לאכילה. במקרה כזה, אני ממליצה במשך שבוע לבדוק מתי את אוכלת סוכרים בעיקר, ומה מוביל אותך לאכול אותם – שעמום, רעב, עצב, כעס, מתח וכו'. הדרך להגמל מסוכר באמת קשורה לטיפול עמוק יותר לסיבה שבגללה מלכתחילה את צורכת כמויות גדולות של סוכר. ליאת

  • + הוסף תגובה
  • הדפס
  • המסת שומן בקור
  • לא פולשני
  • 21/03/2018 10:31
  • סוכר
  • יועץ למתקשים לרדת במשקל.
  • 17/03/2018 09:22
רופאים בתחום
ד"ר רז הגואל ד"ר רז הגואל
מומחה העוסק ברפואה אסתטית והשמנת יתר קרא עוד
גב' עדינה בכר גב' עדינה בכר
דיאטנית קלינית, מומחית בטיפול בחולי סוכרת קרא עוד
מחלות קשורות
בדיקות קשורות

בריאות זה אינפומד – אתר רפואה המקיף בישראל