"הגענו לד״ר לירון מלכה לאחר גירודים חוזרים באוזניים שעד כה טופלו ע״י הרופאים באמצעות טיפול נקודתי- שאיבת שעווה ותרסיס להקלת כאבים.
ד״ר מלכה הצליחה לראות תמונה רחבה יותר, בדקה גם את האף והסיקה שמדובר באלרגיה.
ההסבר שלה היה מפורט, הטון נעים, הבדיקה הייתה מקיפה מאוד והילד בן ה-8 הרגיש בנוח.
תודה רבה 🙏🏻"
"בדיקות של מיתרי הקול הן אחת הבדיקות הכי קשוחות מבחינתי והדרך העדינה, הרגישה והאמפתית שבה פרופסור גיל סיגל עשה את הבדיקה קנתה את עולמי.
גם חוות הדעת עבורה הגעתי (חוות דעת שניה) נתנה לי תמונה ברורה יותר לגבי החשש שהיה לי."