"בשמחה! הנה ניסוח קצר ומכובד:
תודה רבה לדוקטור ואייל ח'ורי,
על ההסבר הסבלני, היחס המכבד והמקצועיות.
היה לי חשוב להבין – ואתה הסברת בצורה ברורה ומרגיעה ביותר
מעריכה מאוד! 🙏"
"יצאתי כל כך רגועה,כל כך מבינה, אדם עם המון סבלנות, רגישות,נחמדות, ענה על כל שאלה הסביר עם המון הבנה ,
נשארתי עם ביטחון שתמיד אוכל לפנות אליו ושתמיד אקבל
יחס מידי."