ירידה בתכולת המים ברקמות הגוף עקב שתיה לא מספקת ו/או איבוד מופרז של נוזלים מן הגוף, לדוגמה בגלל שלשול, הקאה או הזעה יתרה. התסמינים כוללים צמא, בחילה ותשישות. הטיפול הוא על-ידי שתיה מרובה. במקרים קשים מטפלים על-ידי מתן תמיסת מים ומלחים אל תוך הווריד.
רופאים בתחום
ד"ר אורי נץכירורגיה
סגן מנהל מחלקה כירורגית א' במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, כירורג בכיר בתחום הכירורגיה הכללית וכירורגיה של המעי הגס והרקטום
"בכל ביקור אצל דוקטור מאיר רוח אני זוכה לקבל יחס מקצועי, רגיש מתוך דאגה ואחריות שמגלה בין אם לאותו עניין שהגעתי ובין אם ביחס לבדיקות נוספות שעשויות להיות משמעותיות עבורי"