"אני אחרי תאונת דרכים שהשאירה אותי נכה. אני לא חולק את המידע הזה בשביל האמפתיה, אני משתף אותו בשביל שיהיה ברור, שמאז התאונה יצא לי לפגוש עשרות רופאים/מנתחים בתחום האורולוגיה, כמו גם בתחומים אחרים. אני שונא למלא סקרים, אבל במקרים הכה נדירים, כשאני נתקל ברופא כל כך יוצא דופן, מקצועי, ומיוחד כמו דוקטור חתומי, אני מבין כמה חשוב לספר על זה לעולם. מעבר לאנושיות והרגישות הפנומנלית כבן אדם, מדובר ברופאה מנתחת מקצועית, עם כמויות ידע והבנה בהם נדיר להתקל. כל סימפטום שהעלתי - היא דאגה לברר ולבדוק בכל דרך אפשרית לפני שהציע טיפול. אם היה לה ספק לגבי משהו, היא שלחה אותי לבדיקות נוספות, ובענווה להתייעץ עם עמיתים למקצוע במידת הצורך כשהיה נדמה לה ששווה לקבל חוות דעת נוספת. כל בעיה שהייתה לי שהיה ניתן לפתור - נפתרה, וכל נזק שהצלחתי לעשות לעצמי, שלא היה ניתן לתקן אפילו בעזרת ניתוח, קיבל את הטיפול המיטבי בעזרת תרופות/תרגילים/המלצות מנסיונה, שהביאו להקלה. אזכיר כי מדובר בטיפול ושירות, אותם קיבלתי דרך הרפואה הציבורית הקונבנציונלית, באמצעות קופת החולים, ועדיין הייתה טובה מחלק גדול מהמנתחים/רופאים פרטיים שטיפלו בי במהלך הדרך. בתקופה שבה רוב הרופאים לא מרימים את העיניים מהמחשב כשאני נכנס אליהם לטיפול, שלא לדבר על אבחונים לא נכונים, תרופות שלא בדיוק מתאימות ורשלנויות רפואיות אחרות שגובלות בזלזול - קל נורא לזהות את יוצאי הדופן, במיוחד כשהם מצויינים ככ... בהכל!"