עמוד הבית > פורומים > פיברומיאלגיה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום פיברומיאלגיה

דר' יונתן וולמן

דר' יונתן וולמן
ד"ר יונתן וולמן רופא בכיר במחלקה פנימית ובמכון הראומטולוגי בבית החולים איכילוב.יועץ רפואי לחברת מדיקס, מרצה בכנסים בנושאים ראומטולוגים שונים, מנהל מספר פורומים אינטרנטים בתחום הראומטולוגיה.בתחום עוד...


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
פיברומיאלגיה ותרופות אוראל 05/12/2019 20:01
  • שלום רב אני מאובחנת בפיברומיאלגיה כבר 12שנין נתנו לי לטיפול זאלדיאר ואמביאו לשינה ליריקה אני לא לוקחת. בתקופה האחרונה כשלושה חודשים חוויתי כאבים חזקים ברמה מאוד גבוהה לקחתי המון זאלדיאר מעל המינון כ 16 כדורים ליום והמון כדורי שינה כי הייתי מתעוררת משינה. שמתי לב כי התכווצויות החמירו ונהיה יותר חזקות האם המינון בית"ר יכול להיות שהחמירו את התכווצויות והתופעה נהיה יותר כואבת. האם הדבר יחלוף אחרי התנתקות הגוף מהתרופות והכיווצי שרירים יפחותו. האם הגוף בהרעלה ותופעות לוואי מרובות יש לציין שהבעיה שלי היא בראש בפנים ובקרקפת ובצוואר וכתפיים הכאבים כרגע מאוד קשים וממש כל חצי הפנים וגולגולת והקרקפת תחושה של ממש כמו חצויה לשניים. האם עשיתי לעצמי נזק ואי אפשר שהמצב ישתפר או אחרי תקופת הגמילה יהיה הטבה. יש לציין שללא כדורי שינה אנני נרדמת ולקחתי מינון גבוה כי אחרי שעתיים גם הייתי מתעוררת. האם תופעות הלוואי מחמירות את הקיים במקומות שאת סובלת מהם נגיד ברגליים לא ממש השפיע אלה במקומות שאני סובלת מהם כל הפנים הקרקפת הצוואר ושכמות. האם תהיה הטבה או גרמתי לעצמי נזק בלתי הפיך

  • + הוסף תגובה
ניתן להשמש בכנוי
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!