גלי חום (hot flashes)
גלי חום (hot flashes) גיל המעבר
התאדמות של הפנים, הצוואר והחזה העליון, מלווה בתחושת חום ולעיתים בהזעה; קשור בדרך-כלל לירידה בייצור אסטרוגן אחרי תום הווסת.
נושאים מרכזיים
בדיקות קשורות
-
אסטרוגן
מונחים קשורים
-
דלקת וריד פקקתית (תרומבופלביטיס)
-
דרמטוגרפיה
-
דימום
-
דרמיס
-
בקע סרעפתי (בקע היאטלי)
רופאים בתחום

ד"ר יוסי הר-טוב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9 ( 51 חוות דעת )
"ד"ר יוסי הר טוב היה אדיב מאוד, הרגיע אותי שהייתי לחוצה והסביר בצורה הכי ברורה על ההליך. מאוד אהבתי אותו ואמליץ עליו ואף אחזור בהיריון הבא שלי"

ד"ר פולינה אוסטרובסקי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
גינקולוגית בכירה ורופאת פוריות בהרצליה מדיקל סנטר, בבית החולים לניאדו ובמרפאתה הפרטית

ד"ר משה רויבורט יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5 ( 6 חוות דעת )
"ד"ר משה רויבורט הוא רופא מקצועי, אדיב, נעים ורגיש. ממליצה מכל הלב, בחום רב 🙏"
שאלות מתוך פורום טיפולי פוריות
בניהול פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
תרומת ביצית טל 22/06/2026 | 10:44שלום פרופסור, אנחנו בהליך של פונדקאות ותרומת ביצית. לבעלי היה חיידק בזרע שטופל ע"י שני סבבים של אנטיביוטיקה. אח"כ ביצענו תרבית נוספת ווידאנו שהחיידק עבר. חודש לאחר מכן נסענו לגיאורגיה להקפיא זרע לקראת היך של תרומת ביצית ופונדקאות. הערכים של הזרע, בדוח שהם שלחו לנו אח"כ היו ממש טובים, אבל עדיין היו ליקוציטים בזרע בשיעור של 2 המורפולוגיה היה 2. אני אציין ששבוע קודם לכן, בעלי ביצע בדיקת זרע בארץ לאחר שהחיידק עבר. הליקוציטים היו 1 המורפולוגיה 4. האורולוג אישר שהבדיקה תקינה וניתן להקפיא את הזרע. מה דעתך? האם הזרע שהקפאנו תקין או שיכול לפגוע בתהליך? המון תודההוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה תרומת ביצית פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי 23/06/2026 | 12:22נראה שנתוני הזרע שהוקפאו למטרה הייעודית הנם הטובים ביותר שהופקו מבעלך וישרתו את המטרה באופן היעיל ביותרהוסף תגובה
המשך לשאלההמשך לשאלה הקודמת 23/06/2026 | 23:28שלום פרופסור, הכוונה שמה שהוקפא בגיאורגיה זה בזרע עם מורפולוגיה 2 לויקוציטים 2. האם על אף שהחיידק עבר, נשארו ליקוציטים שיכולים לפגוע באיכות הזרע? מה הסיבה לכך ששבועים קודם לכן, בבדיקה שעשינו בארץ המורפולוגיה היתה 4 ליקוציטים 1? המון תודההוסף תגובה
תשובת מומחה פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי 24/06/2026 | 11:40עם העלמות הגורם הדלקתי דגימת הזרע כשרה לטיפול במיוחד גם אם נעשית בחירת זרעים סלקטיבית לצורך ביצוע ה-ICSI לצורך הפרייה יזומההוסף תגובה
החזרת עובר בן 5 בורא עולם שלח 21/06/2026 | 20:19היי ביצעתי החזרת עובר ב9.6 והיום לאחר 12 יום בדיקת בטא ראשון 603 פרוגרסטרון 82.2 מה דעתך התחלה תקינה ?הוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה החזרת עובר בן 5 פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי 22/06/2026 | 02:20תקיןהוסף תגובה
החזרה עובר יום 5 טריבורא עולם 22/06/2026 | 12:03תודה רבה על המענה פרופסור :) זה תוצאה גובה או בתווך התקין ? כמובן מנסיונך הרבהוסף תגובה
תשובת מומחה פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי 22/06/2026 | 16:28תקין לחלוטיןהוסף תגובה
בטאבורא עולם 23/06/2026 | 19:10היי פרופסור תודה על המענה עשיתי היום שוב לאחר יומיים בטא 1572 הרופא אמר לי לקבוע בדיקת דופק עוד שבועיים האם לעשות עוד בטא או שלא רלוונטי העלייה תקינה ?הוסף תגובה
תשובת מומחה פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי 23/06/2026 | 22:11אין צורך מיותרהוסף תגובה
החזרת עובר יום שלוש איושקא 22/06/2026 | 16:17אני בת 31 שאבתי ביציות יצא לי 10 ביציות 5 הפכו לעובדים דרגה ראשונה שאבת בתאריך 13/06 תאריך 16/06 החזרת שני עוברים תאריך 21/06 ירד נקודות דמים בהירים כמה נקודות והפסיקו האם זה טוב מתי יכולה לבצע בדיקת הריון בדם הכי מוקדםהוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה החזרת עובר יום שלוש פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי 23/06/2026 | 12:19להמתין לפחות 10 ימיםהוסף תגובה
איושקאאיושקא 23/06/2026 | 12:45זה טוב ירידת נקודות דם מעיד על הריון ואם ממתינה עשרה ימים מההחזרה נכוןהוסף תגובה
תשובת מומחה פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי 23/06/2026 | 13:09לא מעיד בהכרח על היריוןהוסף תגובה
רירית לאמתעבה ולא תלת לאה 21/06/2026 | 16:29אשמח לעצות אני בת 46 רוצה להשתמש בביציות מוקפאות. 10 חודשים אחרי קיסרי אלקטיבי. בהסטרו לא ראו הידבקויות. סבב 1 קיבלתי פרוגילוטון הרירית הגיעה בשיא ל4 והיתה תלת. . אחכ התחלתי סבב עם אסטרופם כמה ימים, ומעבר לפרגובריס והכל התחרבש. קיבלתי מחזור תוך כמה ימים. עכשיו 10 ימים על אסטרופם וגינלי 3 פעמים ביום. הרירית רק 4.5 ולא תלת. אשמח לעצתך מה אפשר לעשות? ועוד שאלה אם הרירית לא תלת כבר 10 ימים ונגיד שעוד כמה ימים היא תהיה תלת האם כדאי להחזיר בכל זאת או להמתין לחודש הבא? האם יש הצלחות בכזה מקרה?הוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי 22/06/2026 | 16:26נראה שהתנאים לא הבשילו להחזרת עובר,ממליץ לשקול מחזור טיפולי אלטרנטיביהוסף תגובה
לאהלאה 22/06/2026 | 18:23ומה היית ממליץ לשנות בסבב הבא? אני כבר כמה חודשים בלי החזרה וחבל ליהוסף תגובה
תשובת מומחה פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי 23/06/2026 | 11:25למרבה הצער המידע שיש בידי אינו מספיק לקביעת פרוטוקול ייעודי מועדףהוסף תגובה
תשובת מומחה רירית לאמתעבה ולא תלת פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי 23/06/2026 | 12:18ראי תשובתי להלןהוסף תגובה
עובר יום 2 נויה 22/06/2026 | 11:01שלום, אני בטיפולי פוריות כבר שנתיים וחצי, ואחר 4 שאיבות בIVF. בפעם הראשונה לא היה מה להחזיר, בשניה הוחזר לי עובר לא תקין, בשלישית הוחזר עובר לא תקין, וברביעי - לפני מספר ימים, הוחלט להחזיר לי עובר אחד ביום 2 של 2PN ולהמתין עם עובר נוסף ליום 5 ובסוף בוטלה ההחזרה השניה מהתפתחות לא תקינה. בדיקות זרע והיפרספרמיה תקינות. האם יש סיכוי טבעי לעובר שהוחזר לי החודש להתפתח להריון? מה עשויה להיות הבעיה והאם יש דרך לטפל בה? תודה.הוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה עובר יום 2 פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי 23/06/2026 | 12:20המלצתי היא לעבור בירור ייעודי כחלק מכישלון חוזרהוסף תגובה





