"הייתי בסדנת תינוקות עם רעות והיא היתה כל כך מקצועית ונעימה, הסבירה לי איך לעזור לתינוקת שלי בדרכים טבעיות איך להקל כאבי אוזניים, שיניים, צינון ואיך להוריד חום. היא גם הדגימה בלייב על התינוקת שלי וזה היה מדהים לראות איך היא לאט לאט נרגעת ומרגישה טוב יותר. ממליצה בחום!"
"דר' רובוביץ מקצועי מאד, ב"ה. נעים בהליכותיו ואדיב. עושה שליחותו במקצועיות. תודה רבה השירות שניתן במרפאה ראוי לציון והערכה של כל הצוות, גם במרפאת קבלת קהל וגם בצוות חדר הניתוח. יישר כח. תבורכו."