7 הרגלי כושר שהגיע הזמן לזנוח

אתם עושים כושר בלי הפסקה, אבל כבר לא רואים תוצאות? הכירו את ההרגלים שהגיע הזמן לשנות
כתבה פרסומית כתבת חסות


תאריך עדכון: 27/08/2015

אתם עושים כושר בלי הפסקה, אבל כבר לא רואים תוצאות? הכירו את ההרגלים שהגיע הזמן לשנות


הוא מסייע לשמור על המשקל, על הלב ובאופן כללי עוזר לנו להישאר בריאים: כולם כבר יודעים שכושר צריך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אבל אם אתם מתאמנים ומתאמנים ולא רואים תוצאות, יש סיכוי גבוה שיש לכם הרגל או שניים שמפריעים לכם – והגיע הזמן להיפטר מהם.


1.  מכשיר האליפטיקל

בניגוד למכשירים אחרים בחדר הכושר, הקרוס הוא מכשיר שאינו מדמה תנועה אמיתית שלנו, כמו ריצה או קפיצה, למשל. נכון, הוא שורף קלוריות - אך אינו עושה דבר מעבר. בנוסף, אנחנו אלה שקובעים את הקצב על הקרוב, וכך נוצר מצב שאנחנו מתחילים ב"בום" של כוח, אך תוך 10 דקות, ולפעמים פחות, מתעייפים - ופשוט מורידים קצב.


קראו עוד: טרנד חדש: אימון כולל ב-4 דקות בלבד


מה במקום? אם אתם מעוניינים במכשיר של פעילות גופנית בעצימות נמוכה - לכו על מכשיר החתירה. הוא יעלה את קצב הלב שלכם ויעצב את פלג הגוף העליון.


2.  הגבירו את הקצב

בתחום הכושר הגופני, אימון בקצב נמוך וקבוע ממש לא עושה את העבודה, גם אם הוא לזמן ארוך. כדי להשיג אימון אפקטיבי, במקום להתאמן שעה בקצב נמוך עד בינוני, התאמנו באופן אינטנסיבי  30 דקות, עם הפסקות קצרות של 15 עד 30 שניות. במהלך האימון החליפו במהירות בין התרגילים.


3.  הפסיקו למרוח את הזמן

אנחנו אלופים בלמרוח את הזמן בחדר הכושר. הולכים למלא את בקבוק המים, מסדרים את השיער או המוזיקה או סתם מפטפטים - וזה מפחית משמעותית את הזמן אותו אנחנו מקדישים לכושר. אז מה עושים? הכינו תוכנית אימונים מסודרת, כזו שבה כל דקה מנוצלת. אם אתם רוצים להיות ממש מדויקים - הכניסו אפילו את ההפסקות הקצרות למילוי מים ללו"ז.


כושר. אל תמרחו את הזמן

כושר. התאמנו באופן אינטנסיבי


4.  אל תשכחו את אימוני הכוח

רבים טועים לחשוב שאימונים אירוביים הם אלו גורמים לשריפת הקלוריות הגבוהה ביותר - ולכן מתמקדים בהם. אך זה ממש לא מדויק. נכון ששעה על ההליכון תשרוף לכם 400 קלוריות, אבל אימונים שבונים שריר גורמים לכך ששריפת הקלוריות שלכם במנוחה תהיה גבוהה יותר, מה שאומר שיהיה לכם קל יותר לרדת במשקל.  


5.  הפחיתו במשקאות האנרגיה

משקאות אנרגיה אמנם יכולים לתת לכם פרץ של כוח ולגרום לכם להמשיך לרוץ, אבל הם גם מפוצצים בסוכר ובקלוריות. לכן, במהלך האימון היומי שלכם מומלץ לוותר עליהם ופשוט לשתות מים. אם אתם חשים עייפות במהלך האימון, נסו בפעם הבאה לאכול כ-45 דקות לפני משהו קטן שייתן לכם אנרגיה, כמו חמאת בוטנים מרוחה על לחם.


קראו עוד: משקאות אנרגיה גורמים ללחץ דם גבוה


6.  הגיע הזמן לגוון

כשאתם נכנסים לשגרת אימונים, ומבצעים את אותם התרגילים שוב ושוב, הגוף שלכם מתרגל אליהם וקל לו יותר להתמודד איתם. זה מוביל לכך שהגוף מוציא פחות אנרגיה, אפילו מחצית פחות ממה שהוא הוציא בהתחלה. לכן חשוב לגוון, אפילו בכל אימון, מה שיגרום לגוף שלכם לעבוד קשה יותר.


7.  אל תלכו לבד

נכון, כשאתם הולכים לבד לאימון זה כיף גדול. אתם מאזינים למוזיקה שאתם אוהבים, מנקים את הראש ונהנים מקצת שקט. אבל אימון עם אדם נוסף יכול לעזור לכם להתאמן טוב יותר, כיוון שהוא מאתגר אתכם בדרך כלל לעשות אימון קשה וארוך יותר, ואפילו עוזר לכם לא להישבר באמצע. לכן, נסו לשלב בין אימונים לבד לבין אימונים עם שותפים - וכך תהנו מכל העולמות.



פורומים תזונה ותוספי תזונה

הודעה
מחבר
תאריך/שעה
זרעי ציה - אסטרוגן פנינה 19/01/2020 14:52
  • שלום מבקשת לדעת האם צריכת זרעי ציה מעלים את רמת האסטרוגן בגוף ? האם שימוש בזרעי ציה מגדיל את הסיכון לסרטן השד וסרטן הרחם

  • + הוסף תגובה
איך האומגה הזאת של RAY AND TERRY? אבג 06/12/2019 16:07
  • https://transcend.me/products/epa-dha-enteric-mega?_pos=4&_sid=9a6f5a6b0&_ss=r מכירים?

  • + הוסף תגובה
נשירת שיער טלי 04/12/2019 18:38
  • שלום, בני בן ה25 מקריח למעלה באיזור הראש(לאט לאט השיער נסוג בקרקפת ) האם יש דרך לעצור את התהליך בעזרת תזונה מתאימה?

  • + הוסף תגובה

הצטרפו לאינדקס הרופאים!