אבנית קיבה (bezoar)
רופאים בתחום

ד"ר דנה מדורסקי פלדמן כירורגיה
4.9 ( 162 חוות דעת )
"הקליניקה נעימה. המזכירה הייתה מצויינת, זכרו שהייתי ברשימת המתנה. והקדימו לי תור."

ד"ר שחר לקס כירורגיה
5 ( 18 חוות דעת )
"ד"ר שחר לקס טיפל בי בצורה מעולה במקצוענות, ברגישות והיה מצוין לארך כל הדרך!!! מודה לו מקרב לב!!!"
שאלות מתוך פורום כיס מרה
בניהול ד"ר איתי זוארץ
אחרי ניתוח כיס מרה נגה 24/06/2026 | 13:44אני שבועיים אחרי ניתוח להסרת כיס מרה וכל מה שאני אוכלת גורם לי לשלשולים מטורפים וגזים. זה נורמלי? מתי זה עובר?הוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה ד"ר איתי זוארץ 24/06/2026 | 17:04שלום נגה לאחר ניתוח כריתת כיס מרה לעיתים יש תופעות לואי הנגרמות מהסתגלות מערכת העיכול להתמודדות עם המזון בלי כיס המרה. בעיקר באוכל שמן. התופעות אותן את מתארת אכן מופיעות ובדרכ חולפות תוך מספר שבועות בברכת בריאות ד״ר זוארץהוסף תגובה
הסרת כיס מרה בזמן הריון דנה 24/06/2026 | 08:52יש לי התקפים מדי פעם, אחרון לפני חצי שנה עם עליה בתפקודי כבד. כל יום יש לי כאבי נדנוד בכיס ברמה כזו או אחרת הבטן גם לוחצת על הכיס ובגלל ששתיתי דופסטון אז כאב לי עוד יותר, מצד אחד זה נסבל מצד שני משבש לי תחיים לא מעט. לא מצליחה לשמור על דיאטה. אני שבוע 22 ואמרו לי או ניתוח עכשיו בגלל השבוע וגם כי אין דלקת או לחכות עד הסוף. מצד אחד נוטה ללכת לניתוח לסיים עם הצרה הזו וזהו. מצד שני חוששת לעובר. האם הרבה נשים עוברות ניתוח כזה בהריון? והאם העובר בסדר?הוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה ד"ר איתי זוארץ 24/06/2026 | 09:42שלום דנה כל ניתוח בהריון נושא בחובו סיכון מסוים, אם כי קטן ביותר ניתוח כיס מרה לא מוגדר כניתוח דחוף אם אין סימפטומים קשים כמו דלקת או כאבים בלתי נסבלים. אין אף ניתוח שכיח בהריון. מנתחים רק אם חייבים. בסופו של הדבר השיקול שלך. עד כמה עד סובלת ביומיום או האם המצב סובל דיחוי לאחר הלידה. בברכת בריאות ד״ר זוארץהוסף תגובה
אבנים בכיס מרה אלון 18/06/2026 | 09:37גילו לי באולטרסאונד אבנים בכיס המרה בגודל 8 מ"מ אבל אין לי כאבים בכלל. חייבים לנתח או שאפשר להשאיר את זה ככה?הוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה ד"ר איתי זוארץ 18/06/2026 | 10:27אלון שלום אם זה ממצא מקרי והאולטראסאונד נעשה בגלל סיבה אחרת והאבנים אסימפטומטיות לחלוטין ( לא גורמים לשום תלונות של כאבי בטן) אז אין סיבה לנתח. בברכת בריאות ד״ר זוארץהוסף תגובה
יובל כיס מרה ניתוח נקבע יובל 01/06/2026 | 00:35אני עושה ניתוח להוצאת כיס מרה הבדיקה הראשונה שהראתה שיש כמה אבנים הייתה לפני 3 חודשים בדיקה שעשית עקב 5 אפיזודות שונות של כאבים עזים שהרגשתי שראו כולם במהלך הלילה (התעוררתי משינה בגללם) החלטתי לחכות איתם והתחלתי דיאטה של כל דבר שומני, לפני שלוש יום הרגשתי כאב שוב ללא שום סיבה (כלומר לא אכלתי כלום שאסור ) הלכתי לעשות אולטרסאונד ונראה שיש אבן אחת הפעם והפעם היא תקועה בצוואר הכיס(כך אמר הרופא ) (באלוטראונד נראית בתחתית של הכיס ) אין דלקת בכיס מרה או עוד אבנים דוקטור האם זה בסדר לעשות ניתות לכריתה גם שיש אבן שחוסמת ? ואם כן האם זה מקשה על הניתוח ?הוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה יובל כיס מרה ניתוח נקבע ד"ר איתי זוארץ 01/06/2026 | 07:42יובל שלום יש לך אבנים בכיס מרה והן ככל הנראה גורמות לסימפטומים של כאבים. השילוב הזה מהווה התוויה לניתוח כריתת כיס המרה. מיקום האבנים בכיס לא משפיע על הניתוח למעט במקרים בהם יש אבנים בדרכי המרה עצמן ( לא המקרה שלך) בהצלחה בניתוח ד״ר זוארץהוסף תגובה
ציסטה 7 מ״מ מירב 14/05/2026 | 01:03שלום רב באולטרסאונד שעשיתי בגלל הטלת שתן מרובה גילו לי במקרה ציסטה 7 מ״מ בדופן כיס המרה נאמר לי לעשות אולטראסאונד עוד שנה למעקב אבל… האם זה מסוכן לחכות שנה? ובכלל מה לעשות? תודה רבה קצת לחוצה מזההוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה ד"ר איתי זוארץ 14/05/2026 | 09:41שלום רב ציסטות ברוב המוחלט של המקרים הם ממצאים שפירים ולא מסוכנים. הגם שזה ממצא מקרי בבדיקה שנעשתה בהתוויה אחרת. נשמע לי סביר בהחלט מעקב של שנה. אם אתה עדיין לא שקט כדאי לפנות ליעוץ כירורג מסודר שיעבור על כלל הבדיקה ואם צריך תיק רפואי. בברכת בריאות, ד״ר זוארץהוסף תגובה






