אונקוגני (oncogenic)
נושאים מרכזיים
מונחים קשורים
-
אפיתליומה
-
גידול קרוקנברג
-
ביופסיה
-
חיים עם סרטן הערמונית
-
אגוניסט
רופאים בתחום

פרופ' אילן רון אונקולוגיה
5 ( 11 חוות דעת )
"פרופ׳ רון הסביר בסבלנות רבה את מהלך הביקור, שלב רישום הפרטים, הבדיקה הרפואית והסיכום, וכל זאת באדיבות יוצאת דופן. גילה כלפיה אמפתיה אמיתית, עורר בה חיוך והעניק לה תקווה חדשה בזכות הטיפול ההורמונלי שהמליץ. המפגש התנהל באופן מקצועי, באווירה נעימה ומרגיעה. אני ממליץ בחום על פרופ׳ רון, אדם מיוחד במינו ורופא מעולה, בעל אישיות מקרינה, ניסיון וידע רב, המשלב מקצועיות גבוהה עם יחס אנושי מרגש.]"
שאלות מתוך פורום סרטן ריאות
בניהול ד"ר נטלי מימון רבינוביץ
תשובת מומחה ד"ר נטלי מימון רבינוביץ 24/06/2026 | 15:32לא ניתן לדעת בוודאות האם הקשרית ממאירה או שפירה רק מהתשובה. יש צורך בהסתכלות.ישירה על הדיסק של הסיטי, ואם צריך אז עושים בירור נוסף.הוסף תגובה
קשרית ריאתית בRLL אביב 20/08/2019 | 15:19בן 27, מעשן נרגילה באופן מסיבי, לפני כחודשיים הגעתי למיון עם כאבי חזה ושוחררתי לאחר צילום חזה שנראה תקין. לפני כשבועיים הגעתי שוב למיון עם 40 מעלות חום, בליווי כאבי חזה, ואושפזתי למספר ימים לאחר שבבדיקת סיטי נמצאה קשרית ריאתית עם גבולות בלתי סדירים בריאה ימנית תחתונה בקוטר 1.2 ס"מ. לאחר הערכה לא ברורה של דלקת ריאות (למרות שלא היו שום סימני כאב מלבד חום גבוה) טופלתי באנטיביוטיקה ושוחררתי לביתי עם המלצה למעקב וביצוע CT חזה בעוד כחודשיים. סרטן ריאות ידוע כקטלני וגילוי מוקדם שלו עשוי לשפר משמעותית את סיכויי ההחלמה. כמה זמן ההמתנה הזה עד הבדיקה הוא קריטי? ומה הסיכויים לגידול ממאיר?הוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה תשובה ד"ר עבד אגבאריה 25/08/2019 | 20:37הקשרית שמתוארת מחייבת בירור עי ct חוזר לצורך מעקב . חודשיים זה זמן סביר ביותר למעקב לאחר הקשרית אך במידה והקשרית נראת לשודה כמובן מומלץ לא לדחות את הבירור ולקחת ביופסיההוסף תגובה
תוצאות בדיקהאביב 03/10/2019 | 19:02להלן תוצאות בדיקת הC.T שהתקבלו היום. אשמח לקבל פרשנות. מצאים: מבוא בית החזה ללא סטיות. אין לזהות לימפאדנופתיה בבתי שחי, במיצר או בשערי הריאות. טימוס. יש לציין תוספת רקמתית בצורת "משולש" במיצר הקדמי-עליון, ללא אפקט לחץ על האיברים הסמוכים. הממצא מתאים לשרידי הלב בגודל תקין. לא הודגם תפליט פלאורלי או פריקרדיאלי. הקנה והסימפונות הראשיים שמורים. הסננה פוקאלית שנצפתה ב-RLL בבדיקה הקודמת נספגה לחלוטין. ללא עדות לממצאים ריאתי חדש. מעבר החזה/בטן ללא סטיות. האדרנלים שמורים. האאורטה והעורק הריאתי בקוטר תקין. ללא נגע פוקאלי חשוד בעצמות. סיכום: ההסננה הפוקאלית שנצפתה בבדיקה הקודמת ב-RLL הפעם נספגה לחלוטין. ללא עדות לממצאים ריאתיים חדשים.הוסף תגובה
תשובת מומחה תשובה ד"ר עבד אגבאריה 08/10/2019 | 18:58אין פה קשרית ההסננה המתוארת מתאימה לדלקת שהגיבההוסף תגובה
קשריתSteph 16/06/2026 | 17:55יש לי סרטן אני ממש מפחדתהוסף תגובה
תשובת מומחה ד"ר נטלי מימון רבינוביץ 16/06/2026 | 18:43הי. מבינה את חששותייך. תרצי לפרט?הוסף תגובה
בדיקת רנטגן עם כתמים שחורים משה 04/06/2026 | 19:06ביצעתי בדיקת רנטגן עקב ליחה כרונית מעל חצי שנה. לפי הפענוח הכל תקין אבל הסתכלתי על הצילום ויש כמה כתמים שחורים שנראים מוזר. שה באמת תקין? מהם בדיוק הכתמים הללו? מצרף תמונות https://ibb.co/60jgW8w8 https://ibb.co/sJqKksj2 תודה רבה!!!!הוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה ד"ר נטלי מימון רבינוביץ 04/06/2026 | 19:22מה שנראה לעין בלתי מקצועית כ"כתמים מוזרים" עשוי לעיתים קרובות להיות המבנה התקין של דרכי הנשימה, אזורי אוורור בריאות, או אפילו צללים אנטומיים שנוצרים כתוצאה מהזווית שבה צולם הצילום (כמו היטל של צלעות או כלי דם שחוצים את הרקמה). ההמלצה שלי: מכיוון שציינת שאתה סובל מליחה כרונית מזה חצי שנה, אל תסתפק בפענוח הכתוב בלבד. מומלץ מאוד לגשת עם הצילומים עצמם לרופא המטפל (רופא משפחה או רופא ריאות). הוא יוכל להשוות את ממצאי הדימות לתלונות הקליניות שלך ולשלול כל סיבה לדאגה בצורה מוסמכת.הוסף תגובה
הצללה אלבאולרית באונה הימנית בפיזור גיאוגרפיי דינה 24/04/2026 | 09:39לפי ctזה הפינוח מה זה אומרהוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה הצללה אלבאולרית באונה הימנית בפיזור גיאוגרפיי ד"ר נטלי מימון רבינוביץ 24/04/2026 | 10:20שלום. רק לפי התשובה בכתב וללא עיטן בדיסק קשה להתרשם. באופן כללי, מדובר באזור בריאה הימנית שבו שקיקי האוויר התמלאו בנוזל או בהפרשות (במקום באוויר), מה שיוצר מראה של "כתם" בעל גבולות ברורים בבדיקה. הממצא הזה מעיד לרוב על מצב רפואי כמו דלקת ריאות או הצטברות נוזלים, ומחייב התייעצות עם הרופא המטפלהוסף תגובה
תשובת מומחה הצללה אלבאולרית באונה הימנית בפיזור גיאוגרפיי ד"ר נטלי מימון רבינוביץ 24/04/2026 | 10:20שלום. רק לפי התשובה בכתב וללא עיון בדיסק קשה להתרשם. באופן כללי, מדובר באזור בריאה הימנית שבו שקיקי האוויר התמלאו בנוזל או בהפרשות (במקום באוויר), מה שיוצר מראה של "כתם" בעל גבולות ברורים בבדיקה. הממצא הזה מעיד לרוב על מצב רפואי כמו דלקת ריאות או הצטברות נוזלים, ומחייב התייעצות עם הרופא המטפלהוסף תגובה
C.t ריאות אלמונית 19/04/2026 | 09:17שלום אמא שלי בת 72 עש תה c.t ריאות) בית חזה( ולהלן תוצאות:לא נצפו בלוטות לימפה מוגדלות, הודגמו מוקדים סמי-סולידים בהיקף הריאות ובתבנית זכוכית מט קטנים מרובים בגודל עד 5 מ"מ, מומלץ ct עם בית החזה מעקב בעוד כ 6 חודשים, מה התוצאות אומרות?הוסף תגובה
פתח בחלון חדש
תשובת מומחה ד"ר נטלי מימון רבינוביץ 19/04/2026 | 14:49לא ניתן להתרשם רק מהתשובה בכתב ולכן יש לפנות עם הסיטי עצמו להערכה של מומחה ריאות להתרשמות קלינית והדמיתית.הוסף תגובה
Ct תוצאותאלמונית 19/04/2026 | 16:58על פניו זה נשמע מסוכן או לא?הוסף תגובה







