דלג לתוכן
 סונוביה .

סונוביה .

פיתוח ציפויים אנטי בקטריאליים בתחום הטקסטיל

מרפאות

  • הבונים 1, רמת גן
google map

אודות סונוביה .

חברת סונוביה נוסדה ב-2013. החברה מפתחת ומציעה מגוון פתרונות תעשייתיים המבוססים על הסכם עם אוניברסיטת בר-אילן למיסחור הפטנטים שברשותה. 
חברת סונוביה מקדמת חזון הנועד לפתור את אחת הבעיות הגדולות ביותר בעולם הטקסטיל: הזיהום האדיר שנוצר כתוצאה מתהליכי צביעה ואשפרה מיושנים, תוך שימוש בטכנולוגיה אולטראסונית חדשנית, חברת סונוביה גרמה לשינוי משמעותי ביותר בתחום הטקסטיל מאז היווסדו על מנת לאפשר לאנושות ליהנות ממוצרי הטקסטיל סביבנו עם מצפון שקט.

סונוביה מספקת פתרונות טכנולוגיים ירוקים ומסחריים המבוססים על טכנולוגיית גלי קול חדשנית. אנו משתמשים בטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו להטמעת תכונות רצויות, אפקטיביות ועמידות לאורך זמן לתוך בדים, ובכך למעשה להפוך תכונות אלו לחלק אינטגרלי מהבד. הפתרונות שלנו ברי-קיימא וכלכליים.

טכנולוגיית גלי הקול החדשנית שלנו מקדמת את החזון שלנו להציל חיי אדם ולשפר את איכות החיים של אנשים באמצעות מוצרי טקסטיל עם הגנה אקטיבית מובנית. הטכנולוגיה מבוססת גלי הקול שלנו מגדירה מחדש את תהליכי האשפרה בתחום הטקסטיל.

העדיפות הראשונה והיישום המסחרי הראשון היה הגנה מובנית כנגד וירוסים, חיידקים, פטריות וריחות לא נעימים בעלת יעילות ניטרול של למעלה מ-99%. 

סונוביה משתפת פעולה עם ארגונים מובילים בתעשיות שונות כולל תעשיית הביגוד, הרכב, התחבורה, האירוח והרפואה כדי לקדם ולפתח מוצרי טקסטיל בעלי ערך מוסף בתחומים נוספים כגון הגנה מ-UV, דחיית מים וחסינות אש. התהליך הייחודי שלנו מוגן בפטנט והינו אוטומטי לחלוטין וקל לשילוב בפסי ייצור קיימים בזמן קצר.

  • שירות ניתן בשפות: Hebrew Flagעברית
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו