דלג לתוכן
לפני כשנה וחצי אובחנתי כסובל מתסמונת המעי הרגיז, מלווה בעצירויות והפרשו
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/08/2003
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני כשנה וחצי אובחנתי כסובל מתסמונת המעי הרגיז, מלווה בעצירויות והפרשות ב"מנות" קטנות. מאז אני נוטל את התרופה נירווקסל במשך רוב התקופה. כעת היציאות יותר סדירות, אך מצד שני אני חש לעיתים קרובות כאבים עזים בפי-הטבעת ותחושת נפיחות במקום. האם יש שם לתופעה ואיך עלי לטפל בזה?

תשובה:
עליך לפנות לרופא גסטרו על מנת לבדוק את אזור הרקטום (חלחולת) ופי הטבעת. זה נקרא פשוט כאב רקטלי או פרוקטלגיה.
רופאים בתחום
ד"ר אהוד רייך
ד"ר אהוד רייך עיניים
מנהל תחום לגידולי עיניים במחלקת עיניים בבית החולים שערי צדק בירושלים
פרופ' ניר סורקין
פרופ' ניר סורקין עיניים
5
( 7 חוות דעת )
"כל הטיפול נעשה ברגישות גדולה, הבנה לחרדתיות שלי, בנועם ושלווה. התקבלתי בסבר פנים יפות גם ע"י הצוות המנהלתי וגם ע"י הצוות הרפואי. אני מרגישה טוב בעקבות ניתוחי העיינים ועל כך תודתי"
ד"ר אלדר רוזנפלד
ד"ר אלדר רוזנפלד עיניים
רופא עיניים מנתח, מומחה בקטרקט, גלאוקומה ובגלאוקומה ילדים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו