דלג לתוכן
כאב שאינו חולף 3 חודשים אחרי השתלת שיניים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/11/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

עשיתי השתלות לפני 3 חודשים ועדיין מדי פעם אני מרגישה כאבים חזקים בעצם שבה נעשו ההשתלות. עדיין לא הרכיבו לי את השיניים. לפעמים אני חושבת ושואלת אם עלי לעשות צילום לבדוק עם הכל תקין. לפי דברי המשתיל, השתלים תקינים והכאבים יעברו במשך הזמן. שאלה שניה - מתי נכון להרכיב את השיניים והאם שיניים תותבות זמניות יפגעו בשתליים (לפי דבריו של רופא השיניים) ?

תשובה:
במידה והכל נראה תקין בצילום הרנטגן, ככל הנראה מצב השתלים טוב ואין סיבה לדאגה. איני יכול לומר לך מה מקור הכאב, ייתכן והוא נובע מגירוי בחניכיים באזור ההשתלה. בשאלתך לא כתבת האם מדובר בלסת עליונה או תחתונה והאם בוצע ניתוח כלשהו באזור ההשתלה. באופן כללי זמני שיקום: לסת עליונה - חצי שנה, אלא אם בוצעה הרמת סינוס ואז מומלץ להמתין 9 חודשים. לסת תחתונה - 3 חודשים. לגבי תותבת זמנית - במקרים בהם בוצעה הרמת סינוס באזור מומלץ להמתין עם תותבת זמנית מחשש לחשיפה מוקדמת של הממברנה. בהצלחה, ד"ר מיכאל אבא - רופא שיניים
רופאים בתחום
ד"ר יבגני מירושניק
ד"ר יבגני מירושניק גריאטריה
4.8
( 5 חוות דעת )
"הגעתי עם אמא. התקבלתי בנועם,בהקשבה,באמפתיה.הוסבר לי המצב הרפואי וההשלכות. הכל באדיבות. ישר כוח"
ד"ר טליה דיקר כהן
ד"ר טליה דיקר כהן אנדוקרינולוגיה
אחראית מרפאת אנדוקרינולוגיית מושתלים במרכז הרפואי רבין
ד"ר טל שחר-מלאך
ד"ר טל שחר-מלאך פסיכיאטריה
רופאה מומחית בפסיכיאטריה ופסיכוגריאטריה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו