דלג לתוכן
באיזה שלב בהריון מומלץ להיבדק אצל גינקולוג?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/09/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

מרגע גילוי ההריון, מתי חייבים ללכת לביקור אצל רופא נשים, והאם חלק מהבדיקות יכולות להעשות על ידי רופא כללי?

תשובה:
אני ממליצה לפנות לרופא נשים מייד עם הידיעה על ההריון. יש בדיקות שכדאי לבצע בשלבים הראשונים של ההריון, כמו בדיקת הורמון בטא, בדיקות נוגדנים של מחלות זיהומיות מסוימות (אבעבועות רוח, CMV, טוקסופלסמה, אדמת), ובדיקות גנטיות אם יש בהן צורך, ועוד. ניתן גם לבצע בדיקת אולטרסאונד על מנת לבדוק ששק ההריון אכן ברחם. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר משה רויבורט
ד"ר משה רויבורט יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 6 חוות דעת )
"ד"ר משה רויבורט הוא רופא מקצועי, אדיב, נעים ורגיש. ממליצה מכל הלב, בחום רב 🙏"
פרופ' דניאל בריסקו
פרופ' דניאל בריסקו עיניים
4.9
( 90 חוות דעת )
"היה מצויין ונמתין לתוצאה"
פרופ' דב היימר
פרופ' דב היימר ריאות
רופא ריאות, לשעבר מנהל יחידת הריאות בסורוקה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו