דלג לתוכן
בקיעת שיניים אצל תינוק
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/09/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

תינוק בן 4 חודשים עם חום גבוה מכניס את ידיו לתוך הפה ובוכה כל הזמן. האם הוא מוציא שיניים?

תשובה:
ייתכן בהחלט שמדובר בבקיעת שיניים ראשונות, אולם גם דלקת בגרון (בגילאים האלה רוב הסיבות הן וירוסים) יכולה להראות תסמינים דומים. אם זו בקיעת שיניים חדשות, יש צורך ללכת ולהיבדק על ידי רופא שיניים מומחה לילדים. אם אינכם רואים שיניים בוקעות, ואם החום לא יורד והתינוק לא אוכל כהרגלו, אני ממליץ ללכת להיבדק על ידי רופא ילדים. בברכה, ד"ר עידו ווליניץ - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר איילת אולך
ד"ר איילת אולך עור ומין
5
( 6 חוות דעת )
"רופאה מהממת, מקצועית, חייכנית, סבלנית מאד! גישה מעולה לילדים"
ד"ר יהונתן קפלן
ד"ר יהונתן קפלן עור ומין
4.9
( 155 חוות דעת )
"מקצועי ונעים"
פרופ' שמחה מיזל
פרופ' שמחה מיזל קרדיולוגיה
5.0
( 46 חוות דעת )
"הכל לפי טעמי ומרוצה מהגישה אלי ,ואני מציע גם לחברים שלי עם אותם בעיות ללכת אליו"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו