דלג לתוכן
אני בת 18 . רציתי לדעת עם אפשר לחיות בלי טחול, מכיוון שאני צריכה להוציא
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/09/2003
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 18 . רציתי לדעת עם אפשר לחיות בלי טחול, מכיוון שאני צריכה להוציא אותו כי יש בו ציסטה. אני פוחדת ורציתי תשובת מהירה.

תשובה:
כן, אפשר. המשמעות הקלינית היחידה היא שתצטרכי לקבל חיסון שנקרא פנאומווקס אחת למספר שנים.
רופאים בתחום
ד"ר טליה דיקר כהן
ד"ר טליה דיקר כהן אנדוקרינולוגיה
אחראית מרפאת אנדוקרינולוגיית מושתלים במרכז הרפואי רבין
ד"ר נמרוד נחמיאס
ד"ר נמרוד נחמיאס אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית, מנתח עמוד שדרה, סגן מנהל המחלקה לכירורגיה אורתופדית - מרכז רפואי רבין בית חולים השרון
ד"ר גבריאל בלום
ד"ר גבריאל בלום רפואה אסתטית
4.9
( 17 חוות דעת )
"חוויה מושלמת ומקצועית מאוד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו