דלג לתוכן
בבדיקות שגרתיות נתגלו אצלי ערכים של 10.7 TSH ו 11.1 T4 בבדיקה חוזרת כעב
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/09/2003
1 דקות קריאה
שאלה:

בבדיקות שגרתיות נתגלו אצלי ערכים של 10.7 TSH ו 11.1 T4 בבדיקה חוזרת כעבור שבועיים הערכים של ה TSH עלו ל 20.5 וה T4 נשאר ללא שינוי. אבקשכם לתת לי כיוון לגבי הממצאים הנ'ל. כל שאר הבדיקות ללא ממצאים חריגים.

תשובה:
כנראה שמדובר בחסר תפקוד של בלוטת התריס שיצריך טיפול חלופי בהורמונים- אלטרוקסין. אנא פני לרופא שלך להמשך בירור וטיפול.
רופאים בתחום
ד"ר דן צין
ד"ר דן צין אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית , מחלוצי תחום הטיפול בגלי הלם
פרופ' אורי רוגובסקי
פרופ' אורי רוגובסקי פנימית
מומחה ברפואה פנימית | רופא בכיר מחלקת פנימית ג' במרכז הרפואי ע"ש סוראסקי איכילוב
ד"ר רביע שואהנה
ד"ר רביע שואהנה רפואת שיניים
רופא שיניים המתמקד ברפואת שיניים אסתטית, שיקום הפה, כירורגיה ושתלים, יישור שיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו