דלג לתוכן
השמנה אחרי שימוש בדיאנה 35 ואורתו-ציקלן
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/09/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני סובלת משיעור יתר קשה (כמעט בכול חלקי הגוף). הרופא המליץ לי על דיאנה אך אלה גרמו לי להשמנת יתר ולאחר מכן ניסיתי גם את האורטו סיקלול משך כחצי שנה אך גם הם גורמות לאותה תופעה (העליתי מאז תחילת נטילתן קרוב ל- 11 קילו) אני אובדת עצות כיוון שזה או לסבול משיעור יתר או מעודף משקל. האם להחליף לגלולה אחרת? (הבנתי שגם היסמין טובות לשיעור יתר) או לנסות להמשיך עם האורטו סיקלן ?..

תשובה:
ליסמין ולאורתו-ציקלן סיכוי דומה לגרום להשמנת יתר, ההשמנה שאת מתארת קיצונית ביותר פני לרופא המטפל שלך שיתאים לך טיפול אחר.
רופאים בתחום
ד"ר גיל לוי
ד"ר גיל לוי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 52 חוות דעת )
"ד״ר לוי הקשיב, הסביר ואף פירט את הבעיה שלי ואופן פתרון הבעיה. הניתוח עבר בהצלחה מקווה להחלמה שלמה. תודה רבה"
ד"ר ראובן אייכנבאום
ד"ר ראובן אייכנבאום נוירולוגיה
4.8
( 6 חוות דעת )
"ד"ר אייכנבאום רגיש למצבנו. שם לב לשיפור במצב, על אף שעברה כמעט שנה מהפעם האחרונה בה היינו בביקור. הוא היה רגיש ואדיב וקשוב"
ד"ר אנג'לה פריימן
ד"ר אנג'לה פריימן ריאות
מומחית ברפואה פנימית, מחלות ריאה ודרכי נשימה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו