דלג לתוכן
הריון לאחר "פספוס" של 2 גלולות ברצף
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 15/09/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

האם אפשר להיכנס להריון מפספוס נטילת 2 גלולות ברצף באמצע החודש? האם יש מצב שנכנסתי להריון למרות שאני נוטלת גלולות יסמין מזה 5 שנים ברצף? האם זה תקין שפספוס 2 הגלולות גרם לדימום שבועיים לפני קבלת המחזור?

תשובה:
אם מפספסים 2 גלולות למניעת הריון ומעלה ברצף ייתכן ביוץ באותו החודש - ומכאן שתאורטית ייתכן גם הריון, למרות נטילת גלולות במשך 5 שנים ברצף. בעקבות החמצת 2 גלולות יתכן דימום.
רופאים בתחום
ד"ר אריאל ונדר
ד"ר אריאל ונדר עיניים
רופא עיניים בכיר, מנהל רפואי של iClinic, מנהל תחום הסרת משקפיים בלייזר באינפומד
ד"ר אסף בר
ד"ר אסף בר עיניים
סגן מנהל המחלקה ומנהל מרפאות החוץ של מחלקת העיניים במרכז הרפואי וולפסון
ד"ר בן ורנר
ד"ר בן ורנר אלרגיה ואימונולוגיה
4.8
( 31 חוות דעת )
"שירות מצויין יחס אישי ואבחנה טובה הסביר הכל בסבלנות"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו