דלג לתוכן
טבור שנשאר בולט אחרי לידה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 20/09/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 32, אחרי לידה שלישית. יש לי בבטן תופעה יוצאת דופן בהשוואה לשתי הלידות הקודמות. עברו כבר 40 ימים מאז הלידה השלישית, אבל הבטן לא חוזרת למצבה הרגיל. אני מתכוונת לטבור, שעדיין בולט כלפי חוץ (כמו במצב הריון מתקדם). בשני ההריונות הקודמים הטבור שלי חזר מייד פנימה. חשוב לי לציין שלא עליתי הרבה במשקל, רק 8 ק"ג, ולא ייתכן שהבטן נשארה כל כך שמנה יחסית למצב הנורמלי שלי. משקלי הוא 50 ק"ג, ובכל הריון הבטן חזרה מייד למצבה הקודם, ובמיוחד הטבור שמייד חזר למצבו הרגיל. למה זה קורה?

תשובה:
תשובה חד-משמעית לשאלה למה הבטן לא חזרה לעצמה אני לא יכולה לתת לך. אבל, האם את מיניקה? האם בהריונות הקודמים הינקת? בדרך כלל הנקה מגבירה את התכווצות הרחם ועוזרת לחזרה של הבטן למצב של לפני ההריון. אך מובן שזה לא מדע מדויק, וישנם הבדלים בין הריון להריון. אני ממליצה לך לגשת לבדיקה אצל הרופא המטפל כדי לבדוק אם אין בעיה כלשהי שמסתתרת ברחם. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר שי מנחם
ד"ר שי מנחם אורתופדיה עמוד שדרה
מנתח גב ועמוד שדרה, מומחה בכירורגיה אורתופדית
ד"ר אלי שולמן
ד"ר אלי שולמן רפואה אסתטית
5.0
( 3 חוות דעת )
"דר שולמן איש נעים ומיומן חזרתי אליו לטיפול חוזר. נעים וסבלני!"
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו