דלג לתוכן
קיום יחסי מין בפעם הראשונה ותהיה לגבי קריעת קרום הבתולים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 20/09/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

חשבתי שאני מוכנה לקיים יחסי מין עם החבר שלי, ואז כשעשינו זאת, נבהלתי כשהוא נכנס מעט, והפסקתי. לא יצא לי דם. האם אני עדיין בתולה?

תשובה:
אין אפשרות לדעת בוודאות אם קרום הבתולין נקרע אם לאו ללא בדיקה. כדי לדעת את התשובה באוןפ חד משמעי יש לעבור לבדיקה גינקולוגית. לא תמיד יש דימום כאשר קרום הבתולין נקרע. ישנם מקרים בהם אין לא רואים דימום על המיטה לאחר קיום היחסים. בכל מקרה, את צריכה להרגיש בטוחה עם עצמך לגבי התחלת קיום יחסי מין מבלי להיות מושפעת מגורמים בסביבתך. כמו כן, עליך לדעת עובדות בסיסיות בנוגע לקיום היחסים עצמם, ולגבי אמצעי מניעה של הריון ומחלות מין. כל בחורה המקיימת יחסי מין או רוצה להתחיל בקיום יחסי מין צריכה להיבדק פעם בשנה על ידי רופא נשים. אני ממליץ לך בחום לפנות לרופא או לרופאת נשים לפני ביצוע האקט המיני המלא. שם תוכלי לקבל את כל האינפורמציה הרלוונטית מבחינתך, וכן מידע על עובדות נוספות שיתכן שאינך מודעת להן כעת. הגינקולוג גם יבצע בדיקה גופנית וגינקולוגית כדי לאשר שמצבך תקין וכדי שיהיה בידו מדד בסיסי שעשוי להיות חשוב בבדיקות הגינקולוגיות נוספות שתבצעי בהמשך חייך. ד"ר גיל טאובר - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר שחר גבע - leo clinic
ד"ר שחר גבע - leo clinic רפואה אסתטית
מנהל רפואי , רפואה אסתטית - רשת קליניקות לרפואה אסתטית LEO CLINICS
ד"ר אסתר גנלין - כהן
ד"ר אסתר גנלין - כהן נוירולוגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"וואווו! יצאנו מהביקור המומות ולא הפסקנו לדבר עליה. רופאה שהיא לפני הכל אדם ערכי ומרגש. רופאה שרואה מעבר לבעיה הרפואית. מקצועית. אכפתית. הקדישה לנו מזמנה בלי להסתכל על השעון. קשובה. אכפתית. מומלצת בחום. הלוואי וכל הרופאים ינהגו דומה. מודל לחיקוי!"
ד"ר יצחק שוחט
ד"ר יצחק שוחט אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מומחה אא״ג וניתוחי ראש וצוואר
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו