דלג לתוכן
נטילת זובריקס, רדוקטיל ופוסטינור בהריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 20/09/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בשבוע החמישי להריוני, לא ידעתי עד לרגע זה כי אני בהריון, ועד היום לקחתי זובירקס 400 מ"ג 5, כדורים ביום, במשך 10 ימים כבר, וכן רדוקטיל 15 מ"ג, במהלך כל החודשיים האחרונים. אחרי קיום יחסי מין שתיתי פוסטינור. מה קורה עם העובר? האם יש סיכון להתפתחותו?

תשובה:
אני מצרפת קישורים לדפי מידע על התרופות שנטלת http://www.infomed.co.il/drug3.asp?dID=43
רופאים בתחום
ד"ר לי הונג פן
ד"ר לי הונג פן רפואה סינית
בעלת תואר M.D מסין ופרופסור לרפואה סינית מסורתית
פרופ' עימאד אבו אל נעאג'
פרופ' עימאד אבו אל נעאג' כירורגיית פה ולסת
5
( 5 חוות דעת )
"הערכתי העמוקה לפרופסור אבו נעאג על מקצועיותו יוצת הדופן ,סבלני ,מסור , אמין , מעניק ביטחון וטיפול מצוין ..תודה ..תודה ...🪻"
ד"ר דוד אוריון
ד"ר דוד אוריון נוירולוגיה
4.9
( 18 חוות דעת )
"מיום הראשון שנכנסתי לדר אוריון הבנתי שנכנסתי לרופא שמבין ענין ושולט במה שיש לי וזה מקנה סופר ביטחון בזמן קצר פתר כל בעיה שצצה לי כל החברים שלי כבר יודעים מזה ד"ר אוריון"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו