דלג לתוכן
לחץ דם דיאסטולי נמוך בעת שימוש בתרופות להורדת לחץ דם
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/09/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 76. לחץ הדם שלי הוא 130/50. אני נוטל את התרופות הבאות: Tritace 5 mg שניים ביום Amlow 5 mg אחד ביום ALPHA D3 PGO אחד ביום Lipitor 20mg אחד בערב Xatral 10mg אחד בערב. מדוע לחץ הדם שלי נמוך, 50? האם יש לי בעיה?

תשובה:
כדי לענות חשוב לדעת אם אתה חש בטוב בסך הכל עם לחץ דם זה, ואם התוצאה הזאת היא חד-פעמית, או נמשכת כשבוע, או אם מדדת כמה פעמים וזוהי התוצאה אשר התקבלה. אתה משתמש בכמה תרופות ליתר לחץ דם: טריטייס (מקבוצת מעכבי האנזים ACE) ואמלודיפין (מקבוצת חוסמי תעלות הסידן). בנוסף, אתה מטופל בקסטרל (מקבוצת חוסמי רצפטור אלפא סלקטיביים), אשר חלק מהשפעתן יכולה להיות הורדה נוספת של לחץ הדם. אם אתה חש חולשה וירידה כללית במצבך, מומלץ לשוב לבדיקת רופא כדי לבדוק אם יש צורך לשנות את הטיפול התרופתי. מידע נוסף בנוגע ליתר לחץ דם וטיפול תרופתי נמצא כאן: http://www.infomed.co.il/questions/q_122008_1.asp
רופאים בתחום
ד"ר אנה וסילביצקי
ד"ר אנה וסילביצקי רפואה אסתטית
4.9
( 100 חוות דעת )
"חוויה טובה מאוד, אנה מקצועית אמינה ורגישה בתחומה."
ד"ר קורנליוס נאסר
ד"ר קורנליוס נאסר עיניים
מומחה רשתית כירורגית , רופא בכיר ומנתח במחלקת עיניים מרכז רפואי אסף הרופא
ד"ר תמיר וינברג
ד"ר תמיר וינברג עיניים
5.0
( 24 חוות דעת )
"לדר וינברג הגעתי במצב בעייתי של מספר 12 מינוס וקטרקט מתקדם לגילי. פגשתי רופא מקצועי מאוד, שירותי ורואה אותי ברמה האישית ברמת המתח והחרדה בה הייתי שרויה. לאחר בדיקות, חישובים והסבר מקצועי, עשה ניתוח מדהים. היום אני רואה בזכותו 6:6. מעריכה מאוד וממליצה בחום🌺"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו