דלג לתוכן
מתי מומלץ לקחת הורמונים לגיל המעבר?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 25/09/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 44. האם מומלץ לי לקחת הורמונים לגיל המעבר? קראתי כל כך הרבה חומר בעד ונגד שקשה לי להחליט. הגינקולוג שלי ממליץ בחום, אבל אני עדיין לא בטוחה.

תשובה:
האם את סובלת מתופעות של גיל המעבר? הרבה פעמים ההחלטה לקבל הורמונים תלויה ברמת הסבל של האישה. ישנן נשים רבות שלא מסוגלות לחיות עם גלי החום, שינויי מצב רוח, עם יובש בנרתיק ועם התופעות האחרות, ולכן הן לוקחות הורמונים ונהנות מן השיפור באיכות החיים. יש כאלו שלא סובלות מתופעות כאלה כלל, ולכן להן אין טעם לקחת את ההורמונים. אם את זקוקה לטיפול הורמונלי, ניתן גם לנסות לקבל אותו בצורה של מדבקות, וכך מינון ההורמונים שהגוף מקבל נמוך יותר. לסיכום, נטילת הורמונים בגיל המעבר תלויה בכל אישה ואישה. אם יש צורך, אין שום מניעה לקחת אותם. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר נטע איזנברג קוגן
ד"ר נטע איזנברג קוגן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 15 חוות דעת )
"יחס מקצועי ופשוט מדהימה!"
ד"ר לירון מלכא
ד"ר לירון מלכא אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5.0
( 102 חוות דעת )
"הגענו לד״ר לירון מלכה לאחר גירודים חוזרים באוזניים שעד כה טופלו ע״י הרופאים באמצעות טיפול נקודתי- שאיבת שעווה ותרסיס להקלת כאבים. ד״ר מלכה הצליחה לראות תמונה רחבה יותר, בדקה גם את האף והסיקה שמדובר באלרגיה. ההסבר שלה היה מפורט, הטון נעים, הבדיקה הייתה מקיפה מאוד והילד בן ה-8 הרגיש בנוח. תודה רבה 🙏🏻"
ד"ר אסף בר
ד"ר אסף בר עיניים
סגן מנהל המחלקה ומנהל מרפאות החוץ של מחלקת העיניים במרכז הרפואי וולפסון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו