דלג לתוכן
דיכאון לאחר נטילת אלטרוקסין
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 29/09/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

ברצוני לשאול בנוגע לאלטרוקסין שאני לוקחת קבוע כבר כמעט שנה. במשך השנה הזו היו לי בעיות של מתחים נפשיים. בתקופה האחרונה זה ממש התגבר ואפילו קיבלתי המלצה מנוירולוג לפנות לטיפול פסיכולוגי ע"מ לנסות לעזור. הייתכן שלקיחת האלטרוקסין (50 מ"ג) במשך תקופה זו עלולה לגרום לדיכאון?

תשובה:
לא. דווקא תת-הפעילות של בלוטת התריס היא שיכולה להסביר את הדיכאון. אחד הסימנים של היפותירואידיזם הוא דיכוי של מערכת העצבים המרכזית, ודיכאון שכיח בחולים עם תת- פעילות לא מאוזנת של הבלוטה. אם למרות הטיפול באלטרוקסין שאת נוטלת עדיין אינך מאוזנת - זה עשוי להיות ההסבר לדיכאון שלך. ד"ר ליה עשת - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר תמר קורן
ד"ר תמר קורן עור ומין
5
( 12 חוות דעת )
"ד"ר תמר קורן מקצועית ונעימה. יסודית ואדיבה. הרגשתי שהבן שלי בידיים טובות."
ד"ר ניקולאי מנשרוב
ד"ר ניקולאי מנשרוב כירורגיה
סגן מנהל המערך הכירורגי, בית חולים בילינסון | אפשרות להחזר כספי מחברות הביטוח הפרטיות
ד"ר מוריס ונטוררו
ד"ר מוריס ונטוררו כירורגיה
4.0
( 4 חוות דעת )
"מקצועי מאוד וכן קיבלתי הסבר ברור לגבי מצבי הבריאותי וגישה מאוד נעימה וסבלנית."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו