דלג לתוכן
דימום בזמן נטילת גלולות למניעת הריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 30/09/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטלת גלולות חמישה חודשים. (גלולות אסטל 35). בחודש הראשון היו לי דימומים חלשים לאורך כל החודש, לאחר מכן זה הסתדר, ובחודשים הבאים הדימומים לא חזרו. בחודש האחרון, מספר ימים לאחר סיום הווסת שוב חוזר דימום חלש שנמשך כבר מספר ימים (יותר כתמים מאשר דימום חזק). מה עלי לעשות? האם התופעה נורמלית?

תשובה:
הדימומים בחודש הראשון היו תופעה מוכרת של התחלת גלולות. את הדימום הנוכחי צריך לבדוק. אין באפשרותי לענות לך מבלי לבדוק אותך, ייתכן והמינונים אינם מספיקים לך, אולם עלייך לגשת להיבדק.
רופאים בתחום
ד"ר דניאל בנקובסקי
ד"ר דניאל בנקובסקי נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
מומחה בנוירולוגיה והתפתחות הילד | אבחון מקיף: אוטיזם, קשב וריכוז, שיתוק מוחין, פגים, מלווה ילדים ומשפחות לאורך הדרך
ד"ר אסף בר
ד"ר אסף בר עיניים
סגן מנהל המחלקה ומנהל מרפאות החוץ של מחלקת העיניים במרכז הרפואי וולפסון
פרופ' ארנון ברוידס
פרופ' ארנון ברוידס אלרגיה ואימונולוגיה
5
( 10 חוות דעת )
"רופא מקצועי ביותר כייף לשמוע אותו ומסביר מעולה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו