דלג לתוכן
אני נוטל 250 מ"ג לוסטראל ליום בהוראת פסיכיאטרית לטיפול ב- ocd. לאחרונה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/01/2004
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטל 250 מ"ג לוסטראל ליום בהוראת פסיכיאטרית לטיפול ב- ocd. לאחרונה עלינו מ- 225 ל 250 מ"ג. שאלתי היא: תוך כמה זמן ההרגשה בשיפור לאחר העלייה במינון תורגש, והאם מרגישים את השיפור מהעלייה במינון מהר יותר מאשר כשמתחילים לראשונה ליטול את התרופה ?

תשובה:
התרופה לוסטראל אמורה להפחית מחשבות טורדניות (אובססיות) ואת הדחף לעשות פעולות שיפחיתו את החרדה שאותן מחשבות מעוררות (קומפולסיות). המינון המומלץ הוא בד"כ עד 200 מ"ג ביממה, אולם יש מקרים בהם ניתן אולי לשקול עליה במינון. ההטבה אמורה להיות תוך זמן קצר מזה שלוקח ע"מ שהתרופה תשפיע לראשונה, אולם אם אין הטבה וגם לא היתה הטבה על המינון הנמוך יותר, הייתי מציעה לשוב לרופאה שטיפלה בכך ולשקול החלפה של התרופה.
רופאים בתחום
ד"ר אלדר רוזנפלד
ד"ר אלדר רוזנפלד עיניים
רופא עיניים מנתח, מומחה בקטרקט, גלאוקומה ובגלאוקומה ילדים
ד"ר גיל לוי
ד"ר גיל לוי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 52 חוות דעת )
"ד״ר לוי הקשיב, הסביר ואף פירט את הבעיה שלי ואופן פתרון הבעיה. הניתוח עבר בהצלחה מקווה להחלמה שלמה. תודה רבה"
ד"ר יבגני מירושניק
ד"ר יבגני מירושניק גריאטריה
4.8
( 5 חוות דעת )
"הגעתי עם אמא. התקבלתי בנועם,בהקשבה,באמפתיה.הוסבר לי המצב הרפואי וההשלכות. הכל באדיבות. ישר כוח"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו