דלג לתוכן
האם אכילה מרובה של סחוג יכולה להזיק?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/02/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

יש לי חברה שמכורה לסחוג, ממש באופן אובססיבי. רציתי לדעת האם אכילת יתר של סחוג עלולה לפגוע בטווח הרחוק. אכילת הסחוג אצלה היא ברמה של צירופו לכל מאכל ובכל שעות היום.

תשובה:
כל עוד לחברתך אין תסמינים של מערכת העיכול המפריעים לה, כגון צרבות, כאבי בטן, שלשול וכדומה, לא נשקפת לה סכנה מאכילת סחוג. ד"ר גיל טאובר - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
פרופ' ניצן ביצ'צ'ו
פרופ' ניצן ביצ'צ'ו רפואת שיניים
בעל שם עולמי בשיקומי פה מורכבים עם אוריינטציה אסתטית ושתלים דנטליים
ד"ר טלי פרידמן
ד"ר טלי פרידמן כירורגיה פלסטית
מומחית לכירורגיה פלסטית לעיצוב הגוף, בעלת המרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף המתמחה בפתרונות כירורגיים ואסתטיים מקיפים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו