דלג לתוכן
על נטילת קלונקס, ויאפקס וויטמינים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/02/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני בערך 6 חודשים התחלתי לקחת ויאפקס, ובמקביל אני לוקח קלונקס. רציתי לדעת אם אפשר לקחת ויטמינים כמו B12, MSM, GABA באותו זמן.

תשובה:
אין מניעה לקחת ויטמינים, אך עדיף קודם כל לבצע בדיקות דם על מנת לראות אם בכלל יש לך חסר בוויטמינים, כיוון שללא חסר, עודפי הוויטמינים מופרשים בשתן, ובמקרה כזה, קניית הוויטמינים ובליעתם מיותרים. בנוסף, לאחר 6 חודשי טיפול, הייתי ממליצה לך לברר עם הרופא המטפל האם יש עדיין צורך בקלונקס, או שכדאי להפסיק בהדרגה את הטיפול בו. קלונקס שייך לקבוצת הבנזודיאזפינים, שהן תרופות ממכרות, שלא מומלץ ליטול אותן במשך זמן רב, מעבר למספר שבועות או חודשים. בברכה, ד"ר איילת אביטל-מגן - פסיכיאטרית
רופאים בתחום
ד"ר שמוליק יצחק
ד"ר שמוליק יצחק אורתופדיה
4.7
( 3 חוות דעת )
"רופא מקצועי מאוד, קשוב למטופל, בעל ידע נרחב , חדשני בטיפוליו. ממליצה בחום."
פרופ' בנימין וולוביץ
פרופ' בנימין וולוביץ ילדים
5.0
( 12 חוות דעת )
"שמענו רבות על שיטת הטיפול הייחודית שלו והיינו חייבים לקבל אותה, הפרופ׳ איש נעים וסבלני והסביר באריכות על כל שלב ושלב בתוכנית, ניכרת מדבריו מקצועיות רבה וניסיון עשיר בנושא האסתמה של ילדים"
ד"ר עמנואל סגייה
ד"ר עמנואל סגייה כירורגיה
5.0
( 8 חוות דעת )
"dr sagiya was sensitive to the child's age, medical history and needed treatment. she explained treatment and surgery to a good understanding. most important for me as a mother is to say: i was confident that i leave my daughter in trustworthy and capable hands"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו