דלג לתוכן
בעלי עשה בדיקת זרע ונמצא כי 4% בלבד נורמל מה עושים: האם זה בסדר ל
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/05/2004
1 דקות קריאה
שאלה:

בעלי עשה בדיקת זרע ונמצא כי 4% בלבד נורמל מה עושים: האם זה בסדר להיכנס להריון ? כיצד ניתן להשביח את הזרע ? אנו מנסים כמעט שנה להיכנס להריון (בעלי בן 44 ואני בת 34)

תשובה:
ישנם כמה מדדים לאיכות הזרע- צורה, תנועתיות, ריכוז הזרעונים ועוד, כך שלא ברור למה מתייחס 4% שציינת. לגבי הבדיקה- יש לחזור עליה שנית ולהשוות את התוצאות. בכל מקרה, קיים גם תהליך של השבחת זרע שניתן לעשות. אנא התייעצו עם גינקולוג מומחה לבעיות פוריות.
רופאים בתחום
ד"ר לורין לויט רוזן
ד"ר לורין לויט רוזן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהלת היחידה להריון בסיכון גבוה בהדסה הר הצופים
ד"ר עומר טהה
ד"ר עומר טהה עור ומין
רופא בכיר במחלקת עור, אחראי מרפאת גידולים, אחראי חדר ניתוח אמבולטורי - דרמטוכירורג, ביה"ח בילינסון
ד"ר גיל גנוט
ד"ר גיל גנוט אורתופדיה
מנתח בכיר ביחידה לכף הרגל והקרסול במרכז הרפואי וולפסון בחולון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו