דלג לתוכן
1. התחלתי לקחת זיפרקסה ובזמן האחרון אני מתנגש בדברים חיצוניים כמו שולחנ
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/06/2004
1 דקות קריאה
שאלה:

1. התחלתי לקחת זיפרקסה ובזמן האחרון אני מתנגש בדברים חיצוניים כמו שולחנות או מרים את הידיים מהר מידי ומקבל מכות האם זוהי תופעת לוואי של התרופה? 2. אני נוטל זיפרקסה וראיתי שאלה באתר של אמא של ילד שלוקח את אותה תרופה והוא העלה 30 קילו בשנתיים האם אפשר לקבל קישור לשאלה אני לא מוצא אותה

תשובה:
התופעות שאתה מתאר הן תופעות לוואי מוכרות של זיפרקסה , תרופה אנטי- פסיכוטית לא טיפוסית מהדור החדש, אשר עשויה לפגוע בפעילות מוטורית ולגרום לפגיעה עצמית לא מכוונת ובעיה בתפעול מכשירים או נהיגה. תופעות לוואי אפשריות נוספות מבחינת תנועתיות הן רעד, סחרחורת, אי שקט, תנועתיות מרובה ובלתי נשלטת, נוקשות בשרירים. למידע נוסף אודות התרופה: http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=2
רופאים בתחום
אורתוטיסט שמואל להב
אורתוטיסט שמואל להב אורתופדיה
אורתוטיסט ומנהל את מכון אורתופדי ברזילי-להב
ד"ר אביטל גלאובך
ד"ר אביטל גלאובך יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
רופאה מומחית ברפואה אסתטית , מומחית ברפואת נשים, פתולוגיה צוואר הרחם, פוריות
ד"ר מיכל שמעונוביץ מור
ד"ר מיכל שמעונוביץ מור כירורגיה
5.0
( 10 חוות דעת )
"קיבלתי המלצה על דר מיכל מחברה, אחרי חוויה לא נעימה שהייתה לי בעבר. מיכל בדקה אותי ביסודיות ורגישות, חוויה מתקנת עבורי! אחזור רק רק אליה. ממליצה בחום"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו