דלג לתוכן
מניעת הריון - בלבול בנטילת גלולות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/06/2006 תאריך עדכון: 12/01/2015
1 דקות קריאה
שאלה:

התחלתי את החפיסה בטעות ביום חמישי במקום ביום שישי, ובשבוע השני שכחתי לקחת גלולה של יום רביעי. ברגע שנזכרתי לקחתי אותה ובערב את הגלולה של יום חמישי. האם ייתכן שאכנס להריון ואיני מוגנת?

תשובה:
אין לי מושג באיזה יום את אמורה להתחיל את החפיסה, היות וזה נקבע לפי הווסת שלך. אם עברו פחות מ 24 - שעות מהרגע בו שכחת גלולה עד שנזכרת - את מוגנת במהלך החודש.
רופאים בתחום
ד"ר ויקטור קוראקין
ד"ר ויקטור קוראקין כירורגיה
5
( 13 חוות דעת )
"הרופא היה מאוד קשוב והשירות לםני ואחרי הניתוח היה מעולה מאוד ממליצה"
פרופ' תרצה פוקס
פרופ' תרצה פוקס קרדיולוגיה
5
( 12 חוות דעת )
"רופא מצטיינת. הצליחה לעזור לי במקום שאחרים לא נצליחו"
ד"ר אלכסנדר אדלמן
ד"ר אלכסנדר אדלמן אורתופדיה
אורתופד מנתח מומחה -מומחה להחלפות מפרקים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו