דלג לתוכן

אני משתמשת באלטרוקסין מזה כמה חודשים ומזה שבוע גם בפקסט. את הפקסט קיבלתי

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/08/2004
1 דקות קריאה

שאלה:

אני משתמשת באלטרוקסין מזה כמה חודשים ומזה שבוע גם בפקסט. את הפקסט קיבלתי בעקבות עייפות תמידית שלטענת הרופא נובעת מדכדוך.הבעיה היא שעכשיו אני עייפה ומנומנמת כל הזמן מה עושים ?

תשובה:

אמנם פקסט היא תרופה אנטי דכאונית שגורמת לתופעה של נמנום יותר מאחרות בקבוצתה, אולם מדובר בדרך כלל בתופעה חולפת ולא קשה במיוחד. לגבי ההשפעה על מצבך - עליך לחכות לפחות שלושה שבועות עד שהפקסט יתחיל להשפיע, והגוף יתרגל לתרופה. לדעתנו כדאי להמשיך את השימוש בה בשלב זה, אולם כדאי להתייעץ גם עם הרופא המטפל.
רופאים בתחום
ד"ר גד ולן
ד"ר גד ולן אורתופדיה
 המרכז הישראלי לאלרגיה
המרכז הישראלי לאלרגיה אלרגיה ואימונולוגיה
ד"ר ראובן אליגר
ד"ר ראובן אליגר כירורגיה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו