דלג לתוכן
שלום רב. אני בן 13 ויש לי בעיה: אני יותר מדי גבוה - גובהי 1.85 מטר. אני
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/08/2004
1 דקות קריאה
שאלה:

שלום רב. אני בן 13 ויש לי בעיה: אני יותר מדי גבוה - גובהי 1.85 מטר. אני יודע שאני גבוה ואני רוצה לעשות בדיקת כף יד או לא יודע איך קוראים לבדיקה הזו. אני גם רוצה לדעת אם יש תרופה לבעיה.

תשובה:
שלום אמנם, הגדילה שלך היא לא בהכרח פתולוגית, וייתכן שהיא נורמלית, אולם יש לשלול מספר מצבים רפואיים. הבדיקה הראשונית שעושים, כפי שציינת היא צילום כף יד לבירור גיל עצמות, והשוואה עם צילום תקין של ילד בגילך. בדיקות נוספות שעליך לבצע במסגרת הבירור באות לשלול את אחד המצבים הבאים: 1. עודף פעילות בבלוטת התריס - את זאת ניתן לגלות בבדיקות דם ל TSH ו T4
רופאים בתחום
פרופ' יקי כהן
פרופ' יקי כהן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מנהל מחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש וצוואר בקריה הרפואית לבריאות האדם - רמב"ם חיפה
ד"ר משה רויבורט
ד"ר משה רויבורט יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 6 חוות דעת )
"ד"ר משה רויבורט הוא רופא מקצועי, אדיב, נעים ורגיש. ממליצה מכל הלב, בחום רב 🙏"
ד"ר קונסטנטין קגסוב
ד"ר קונסטנטין קגסוב אורתופדיה
אורתופד, מומחה בתחומי כף הרגל והקרסול, לקוחות כללית מושלם ולקוחות פרטיים בלבד
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו