דלג לתוכן
האם יש צורך ללכת לרופא אם דרכתי על קיפוד ים בסיני ?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/10/2004
1 דקות קריאה
שאלה:

האם יש צורך ללכת לרופא אם דרכתי על קיפוד ים בסיני ?

תשובה:
כל עוד הקוצים אינם שם, ואינך סובל מתופעות אלרגיות קשות - הכוללות, לדוגמה, קוצר נשימה או פריחה מפושטת, הטיפול הוא שטיפה במי מלח או חומץ. הדקירה אמורה להתרפא תוך זמן קצר.
רופאים בתחום
ד"ר חיים שטארקר
ד"ר חיים שטארקר כירורגיה אורתופדית
4.9
( 11 חוות דעת )
"הטיפול אצל ד"ר חיים היה מקצועי ונעים מאוד. הוא הפגין סבלנות, ידע רב ויחס אישי שהעניק תחושת ביטחון ונוחות."
ד"ר הילטון קנגיסר
ד"ר הילטון קנגיסר רפואת שיניים
4.9
( 31 חוות דעת )
"המרפאה מאוד נעימה . מרגע הכניסה צוות הקבלה מקבל אטתך בפנים מחייכות . וישר בודקים את הצורך שהגעתה . כמו כן המקום נקי . והצוות מאוד מאוד נחמד . שזה משנה את כל החוויה של טיפול שיינים . ממליץ מאוד . מקצועי ונעים."
 ראודה מאדי
ראודה מאדי סחרחורת
5.0
( 107 חוות דעת )
"מטפלת מדהימה עם נסיון רב. אישיות מדהימה. פשוט כיף להגיע אליה לטיפול מכל הבחינות"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו