דלג לתוכן
שחלות פוליציסטיות, איקאקלומין וכניסה להריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/11/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

יש לי שחלות פוליציסטיות. כ- 9 חודשים לא קיבלתי מחזור "טבעי", אלא רק בעזרת הכדורים. בחודש שעבר לקחתי 5 כדורי איקאקלומין. אחרי 31 יום קיבלתי מחזור"טבעי". מה זה אומר? אם לא נכנסתי להריון, אולי צריך להגדיל מינון?

תשובה:
האם את יודעת מתי אמור להתרחש הביוץ בזמן לקיחת איקאקלומין? האם את ובן זוגך קיימתם יחסי מין סביב תאריך הביוץ המשוער לאחר איקאקלומין? אולי פספסתם את תאריך הביוץ. לכן, מומלץ שתנסו שוב לפני שתעשו שינוי במינון התרופה. במידה ופעלתם נכון ובהתאם להוראות רופא/ת הנשים המטפל/ת, מומלץ שתפנו אליו/ה שוב ותתייעצו. מצ"ב קישור לתשובות בנוגע לשימוש באיקאקלומין. http://www.infomed.co.il/questions/q_062805_10.htm
רופאים בתחום
ד"ר נטע בומס יונאי
ד"ר נטע בומס יונאי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
רופאה בכירה במערך נשים ויולדות וביחידת האולטרסאונד הגניקולוגי בבית החולים כרמל בחיפה ושירותי בריאות כללית
ד"ר ניר פילוסוף
ד"ר ניר פילוסוף רפואת שיניים
5
( 6 חוות דעת )
"ניר רופא קסום- מאוד מקצועי , מבין את העולם של כל הפה במקסימום. מאוד רגיש לסיטואציה ומשרה המון ביטחון ."
ד"ר אהוד רייך
ד"ר אהוד רייך עיניים
מנהל תחום לגידולי עיניים במחלקת עיניים בבית החולים שערי צדק בירושלים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו