האם עגיל בגבה משאיר חור?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/11/2007
1 דקות קריאה
שאלה:
בני בן ה-13 רוצה לעשות עגיל בגבה. אני לא מרשה לו מכיוון שסיפרו לי שזה עושה צלקת ומשאיר סימן של חור. האם עגיל בגבה אכן משאיר סימן?
תשובה:
במרבית המקרים עגיל בגבה אכן משאיר צלקת, אך זה לא קורה תמיד, וכל גוף מגיב אחרת. בכל מקרה, אם תחליטי לאפשר לבנך לעשות עגיל, ודאי שהתהליך מתבצע במקום מוכר, נקי ובתנאים סטריליים, על מנת למנוע זיהומים מיותרים. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד