דלג לתוכן
האם עגיל בגבה משאיר חור?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/11/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

בני בן ה-13 רוצה לעשות עגיל בגבה. אני לא מרשה לו מכיוון שסיפרו לי שזה עושה צלקת ומשאיר סימן של חור. האם עגיל בגבה אכן משאיר סימן?

תשובה:
במרבית המקרים עגיל בגבה אכן משאיר צלקת, אך זה לא קורה תמיד, וכל גוף מגיב אחרת. בכל מקרה, אם תחליטי לאפשר לבנך לעשות עגיל, ודאי שהתהליך מתבצע במקום מוכר, נקי ובתנאים סטריליים, על מנת למנוע זיהומים מיותרים. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
קליניקה שמואל גונן - המכון לשיפור שיער
קליניקה שמואל גונן - המכון לשיפור שיער טיפול בנשירת שיער
4.9
( 21 חוות דעת )
"הייתי מאחלת לכל אחד ואחת לעבור את התהליך עם שמואל גונן. מקצוען אמיתי בתחום שלו, לא מתפשר עם ידע רחב ומעמיק. הוא הציל לי את החיים! השיער שלי צומח כמו שאף אחד אחר לא הצליח לגרום לו לצמוח ככה! והכל בנעימות, בבהירות וסבלנות שפשוט עושים טוב ...ממליצה בחום."
ד"ר עלוית ענבל וולף
ד"ר עלוית ענבל וולף עיניים
4.9
( 9 חוות דעת )
"הגעתי לד"ר וולף בגלל בעיה רפואית שאני מתמודדת איתה זמן רב ולא אובחנה .דר וולף בעלת ידע רחב איבחנה את הבעיה ונתנה טיפול נכון.דר וולף מקצועית ומאוד סבלנית .תודה רבה"
 ראודה מאדי
ראודה מאדי סחרחורת
5.0
( 107 חוות דעת )
"מטפלת מדהימה עם נסיון רב. אישיות מדהימה. פשוט כיף להגיע אליה לטיפול מכל הבחינות"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו