דלג לתוכן
האם ניתן לדעת אם הריון תקין על סמך בדיקה אחת?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

עשיתי בדיקת דם HCG-B והתוצאה היתה 63090 IU/I. בתאריך 31.8.06 עשיתי גם אותה הבדיקה ויצא נמוך מ-2. האם אני בהריון? האם ההריון תקין?

תשובה:
על סמך בדיקה אחת אין באפשרותי לדעת. בנוסף, לא ציינת מתי היתה הווסת האחרונה. ייתכן ומדובר בהריון תקין, עלייך לבצע אולטרסאונד לראות שק הריון ודופק.
רופאים בתחום
ד"ר נירית כרמי
ד"ר נירית כרמי נוירולוגיה
מומחית בנוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד, קשב וריכוז וליקויי למידה, רופאה בכירה במחלקת שיקום ילדים בית חולים "ספרא" תל השומר
ד"ר יריב שטבהולץ
ד"ר יריב שטבהולץ הסרת צלקות אקנה בלייזר
4.9
( 48 חוות דעת )
"אני מרוצה מאוד מהטיפול. שיפר לי דרסטית את איכות החיים."
ד"ר עופר בן בסט
ד"ר עופר בן בסט גסטרואנטרולוגיה
מנהל היחידה למחלות מעי דלקתיות בביה"ח ברזילי
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו