דלג לתוכן
המשמעות של תוצאות בדיקות לסוכרת הריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/10/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בהריון עם תאומים, בשבוע ה-28, לאחר טיפולי פוריות. הופניתי לבצע בדיקת העמסת סוכר 100 גר' בגלל תוצאה של 148 בבדיקת העמסת סוכר 50 גר'. התוצאות בבדיקה היו: בצום - 68 לאחר 60 דק' - 170 לאחר 120 דק' - 133 לאחר 180 דק' - 51 האם זה תקין או שיש חשש לסוכרת? מה יהיה המשך הטיפול, אם טיפול בכלל נחוץ?

תשובה:
התוצאות שהתקבלו אצלך בהעמסת סוכר של 100 גרם תקינות. הערכים התקינים, כלומר הגבול העליון הם (ביחידות של mg/dl): צום: 95 לאחר שעה: 180 לאחר שעתיים: 155 לאחר 3 שעות: 145 כאש יש שתי תוצאות חריגות, המצב נחשב לסוכרת הריון. יש שמחמירים ואומרים כי אפילו תוצאה חריגה אחת מספיקה לאבחנה, אך במקרה שלך אין סיבה לחשש. בהצלחה עם ההריון והלידה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר ארקדי ורשבסקי
ד"ר ארקדי ורשבסקי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה לרפואת נשים ויילוד
פרופ' יצחק צילינסקי
פרופ' יצחק צילינסקי כירורגיה פלסטית
מומחה לכירורגיה פלסטית ולניתוחי מוז (Mohs)
ד"ר אבשלום (אבשי) ליבוביץ'
ד"ר אבשלום (אבשי) ליבוביץ' פנימית
4.9
( 22 חוות דעת )
"טפול ענייני עם הרבה סבלנות והבנה. עזר לי מאד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו