דלג לתוכן
על הסיכון בנטילת ארקוקסיה לחולי לב
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

קראתי שכאשר נוטלים את התרופה ארקוקסיה במשך 18 חודשים מעלים את הסיכון לשבץ. האם שימוש לא קבוע במשך תקופה זו גם מסוכן? בהתייחס לעובדה שיש במשפחתי היסטוריה של מחלות ופטירות מבעיות לב ולי יש בעיות של אי- סדירות (במעקב).

תשובה:
ב-2004 הודיעה חברת התרופות שייצרה את התרופה ROFECOXIB (VIOXX)
רופאים בתחום
ד"ר ולדימיר גולדמן
ד"ר ולדימיר גולדמן אורתופדיה
מנהל שירות תיקון דפורמציות והארכות גפיים במחלקה האורתופדית בהדסה עין כרם.
ד"ר צ'רנה דיאמנט
ד"ר צ'רנה דיאמנט רפואת שיניים
5
( 4 חוות דעת )
"הייתה לי חוויה טובה. קיבלתי יחס מקצועי,נעים, סבלני ואכפתי הרגשתי בידיים טובות"
ד"ר אריה רייכל
ד"ר אריה רייכל רפואת שיניים
5
( 11 חוות דעת )
"הרגשתי שהרופא מסביר לי על הבעיה שלי לעומק, והמליץ לי על הטיפול הכי טוב עבורי לבעיה הספציפית שלי"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו