דלג לתוכן
תופעות לוואי של סטרואידים לאחר סיום הטיפול
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 19/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אובחנתי כחולת קרוהן, ולאחר טיפול של כחודשיים בפרדניזון 40 מ"ג וירידה הדרגתית במינון, את הטיפול בפרדניזון סיימתי לפני כשבועיים. משום מה תופעות הלוואי חזרו (פצעים, רעב מוגבר, נפיחות בצוואר ובפנים, השמנה, מצבי רוח), ממש כמו בתחילת השימוש בפרדניזון. רציתי לדעת אם זה נורמלי?

תשובה:
לא סביר שהתסמינים שאת מתארת הן תופעות לוואי של פרדניזון, מאחר שסיימת את הטיפול לאחר ירידה הדרגתית במינון. מומלץ שתפני לרופא המטפל שלך על מנת להיבדק ולברר את הסיבה לתסמינים.
רופאים בתחום
ד"ר נירית כרמי
ד"ר נירית כרמי נוירולוגיה
מומחית בנוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד, קשב וריכוז וליקויי למידה, רופאה בכירה במחלקת שיקום ילדים בית חולים "ספרא" תל השומר
ד"ר מיכאל בנימין
ד"ר מיכאל בנימין פסיכיאטריה
5.0
( 20 חוות דעת )
"פעם ראשונה שאני פוגשת פסיכאטר שמטפל בצורה כזו רגישה לגמרי אשאר כל זמן שאצטרך בטיפול אלוף ומקצועי"
ד"ר הדס מאירסון
ד"ר הדס מאירסון נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
5.0
( 27 חוות דעת )
"הגעתי עם הבן שלי בן 6, בכיתה א' לייעוץ בנושא קשב וריכוז. ד"ר מאירסון קיבלה אותנו בחיוך ובנועם. האינטרקציה עם הילד היתה מעולה . ד"ר מאירסון הקדישה לנו זמן רב, הסבירה בצורה ברורה את מסקנותיה וענתה על כל השאלות בסבלנות ובמקצועיות רבה."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו